Middelen voortijdige ejaculatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik gebruik hiervoor Emla créme. Nadeel is wel dat een erectie wat lastiger geworden is met het tellen van de jaren. Gebruik het daarom in combinatie met een pilletje.Voordeel is dat je minimaal een half uurtje kan neuken en dat het orgasme 5X heftiger is dan zonder verdoving. Ik vind het geweldig spul

Ik gebruik hiervoor Emla créme. Nadeel is wel dat een erectie wat lastiger geworden is met het tellen van de jaren. Gebruik het daarom in combinatie met een pilletje.Voordeel is dat je minimaal een half uurtje kan neuken en dat het orgasme 5X heftiger is dan zonder verdoving. Ik vind het geweldig spul
Waar koop je dat?

Ik weet het, er gaat commentaar op komen, maar ik moet toch stiekem glimlachen als ik lees hoeveel middeltjes mannen blijkbaar op zak moeten hebben bij deze hobby...

Ik heb seks omdat dat fijn is, en klaarkomen heet niet voor niets een 'hoogtepunt', een orgasme. Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen uitstellen. Laat mij maar komen toch, en als de tijd nog niet om is, dan doen we nog eens. In een ander topic lees ik dat iedereen stijfselpillen slikt, dus die tweede keer zal hij ook wel snel weer paraat staan zeker :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ik weet het, er gaat commentaar op komen, maar ik moet toch stiekem glimlachen als ik lees hoeveel middeltjes mannen blijkbaar op zak moeten hebben bij deze hobby...

Ik heb seks omdat dat fijn is, en klaarkomen heet niet voor niets een 'hoogtepunt', een orgasme. Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen uitstellen. Laat mij maar komen toch, en als de tijd nog niet om is, dan doen we nog eens. In een ander topic lees ik dat iedereen stijfselpillen slikt, dus die tweede keer zal hij ook wel snel weer paraat staan zeker :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Niet bedoelt als als commentaar, alleen verduidelijking 😉

Niet iedereen kan het minuten lang volhouden. Er zijn mannen die binnen een minuut al klaarkomen, waarbij andere technieken niet werken en dit invloed heeft op het fijne beleving die seks moet zijn. Bij sommige heeft het wellicht ook invloed op hun zelfbeeld. Daarnaast is voor mij orgasme na een minuut minder intens, dan een orgasme na 10 minuten.

Dan is het fijn als er een middel is wat ervoor zorgt de gevoeligheid iets afneemt, waardoor het beter controleerbaar is en de seks leuker/beter wordt.

Uiteraard zijn er ook mannen die het wel 'normaal' volhouden, maar die misschien een keer wat langer door willen gaan omdat ze niet makkelijk een tweede ronde kunnen.

Terug
Bovenaan Onderaan