WHEM Mieke uit Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je puur massage zoekt zonder extra's dan ga je gewoon moeten proberen.
Als je massage zoekt met naakte masseuse en extra's dan zou ik niet weten waarom je zo'n dingen probeert te vinden op tweedehands.
 
Ik heb haar aan de lijn gehad, wilde via mms een foto sturen. Uiteindelijk via whatsapp gecommuniceerd en paar foto's gehad. Ik denk dat zij transgender is.
Ik dacht dat ook al aan de foto op RL :

Ik wil niet negatief klinken, maar de vraag is gepost als eerste actie van een newbie, en de enige 2 commentaren zijn gepost door een andere Newbie, met zelfde 'soort' Nick...
 
Ja, tijdens de massage gaat ze helemaal naakt, hoogtepunt is voorzien, manueel of oraal. De prijs is 100 euro voor een uur. De tijd wordt mooi volgemaakt. Douche achteraf mogelijk waarbij ze je rug inzeept. Komt haar beloftes na.
 
Ben een paar weken geleden ook bij haar geweest. Zeer mooie slanke dame met prachtige borsten. Als je haar met respect behandeld krijg je veel terug. Pijpt zonder condoom en inderdaad niet klaarkomen in haar mond. Ze is heel lief en ook zeer open. Mooie verleidelijke stem en in voor een babbel nadien. Ook samen in de douche kan waarbij ze u rug en…. lekker ….. Voor mij een aanrader en ik ga zeker terug. Zeker omdat ze zo discreet ontvangt.
 
Heren waarom negatieve reacties geven over een dame die je enkel hebt gemaild. Ik kan Peter beamen. Ze is super lief en geeft je een reuze gevoel. Behandel haar dan ook met respect en oordeel niet op een mail. Bel haar en je krijgt alle info die je wenst.
 
Nikske nieuw dus...Blijkt Mieke te zijn uit Berlare/ Overmere die hier wisselende ervaringen heeft ergens. Er is ook al een topic Mieke Zeebrugge waar ze effectief zit)...
Is een speciaal geval vind ik. Spreekt heel traag en wat zweverig, kan ook begrijpen dat sommigen hier twijfelen of ze geen trans is want dat deed ik ook. Maar toch niet. Vriendelijk ontvangen, proper appartement, opfrissen en op de tafel. Niet echt massage wel erotisch gestreel en gewrijf, liefkozingen en likken en kussen (gans het lichaam bijna). Blij verrast door de lange rimbeurt! In 69 houding lang gepijpt en ik intussen met kutje gespeeld. Gans de lading in de mond. Dus qua prestatie best OK maar helaas fysiek was er voor mij geen klik. Denk toch vijftiger hoor qua leeftijd, maar zonder in detail te gaan waren er voor mij enkele afknappers op fysiek vlak.
 
Begrijp jullie allemaal niet. Je bent tevreden over haar prestaties. Ja hebt een rimbeurt gekregen. Ze is klaar gekomen op u mond. Enz enz. Maar toch kunnen jullie het niet laten om negatieve uitlatingen te doen. Nu iedereen heeft een andere smaak qua fysieke aantrekking, maar zeg dan wat er volgens jou mis is. Ik heb nog maar 2 keer bij haar geweest en vind haar top zonder meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan