Recensie Miemie, Marowee, Rotterdam 4,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben nog nooit bij haar geweest maar... daar kan verandering in komen. Volgens week mochten naar Rotterdam. Weet iemand wie dat nog meer werken? Ik bedoel, niet op de website, maar beetje leuke Thaise dames, a la miemie ongeveer
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag bij Miemie geweest. Was mijn eerste afspraak met haar en het was me aangenaam! Van tevoren eerst een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst stond deze kleine dame al te wachten. Gelijk de financiën afgewikkeld en vervolgens even douchen.
Miemie begon met een lichte massage met olie en wat gezellig gebabbel die al snel overging in en body to body. Daarbij merk je nogal dat haar borsten niet helemaal puur natuur zijn. Al snel vond ze het tijd om te pijpen. Ze vroeg of het zonder of met mocht. Je kan wel raden waar ik voor heb gekozen. Erg lekker! Om haar te bedanken wilde ik haaf poesje likken waarbij ik af en toe haar sterretje meepakte. Haar gekreun klonk gemeend en al vlotjes kwam er een condoom tevoorschijn. Eerst lekker op haar zij en daarna draaide ze bovenop mij. Plots stopte ze en vroeg of ik in haar kontje wilde. Dat hoefde ze geen twee keer te vragen! Voorzichtig duwde ik bij haar naar binnen. Zachtjes bewogen we tot ze zei dat ik echt haar kont kon neuken. Het duurde niet lang voor ik het rubber volspoot.
Nadat de rommel weer was opgeruimd kreeg ik nog een korte massage. Kortom: wat mij betreft een date die voor herhaling vatbaar was!
 
Op basis van de goede recensies ook maar eens bij Marowee langsgegaan. Nooit eerder daar iets van mijn gading gevonden. Mimi kwam mij enthousiast ophalen. Excuses voor haar niet meer blonde haren. Beter eigenlijk. Omdat haar houding mij wel kon bekoren heb ik €150 uit de huishoudknip getrokken. Douchen in een ligbad terwijl Mimi in haar sexy jurkje iets te drinken haalt. Mimi is 42 en heeft een perfect figuurtje. Ze is werkelijk petit met haar 150 cm, smalle taille, kleine billetjes en amper 40 kg. Ze is heel positief van karakter en kwebbelt er op los. De massage stelt niet veel voor. Daar is ze niet zo van. Ze is meer van de specials. Na een overvloedige oliemass gleed ze met haar een beetje koude neptieten over mijn rug. Sein omdraaien maakte haar blij met mijn keiharde snikkel. Met of zonder vroeg ze. Pijpen zonder kost niets extra. Daarbij tongt ze er lekker op los. Met condoom is daarna alles mogelijk. Gul bood ze haar kontje aan om hem achterin te steken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan. Misschien de volgende keer. Pijpen kan ze als de beste en ik stond al bijna op knappen. Slechts twee standjes heb ik volgehouden en toen kon ik het niet langer tegenhouden.
Na het condoom te hebben verwijderd gaat ze weer aanzetten voor een masterclass pijpen zonder condoom. Pff, wat een hottie! Een tweede keer zat er vandaag niet in. Toch iets teveel te graag willen. Ik ga hier zeker terug!
Bij het napraatje zegt ze erg van sex te houden. Ze houdt ook erg van geld. Voor haar een mooie combi! We nemen afscheid met de uitnodiging volgende keer echt anaal te gaan. Ook dit is inclusief.

Tijd binnen geweest: 1 uur en 10 minuten.
 
Op basis van de goede recensies ook maar eens bij Marowee langsgegaan. Nooit eerder daar iets van mijn gading gevonden. Mimi kwam mij enthousiast ophalen. Excuses voor haar niet meer blonde haren. Beter eigenlijk. Omdat haar houding mij wel kon bekoren heb ik €150 uit de huishoudknip getrokken. Douchen in een ligbad terwijl Mimi in haar sexy jurkje iets te drinken haalt. Mimi is 42 en heeft een perfect figuurtje. Ze is werkelijk petit met haar 150 cm, smalle taille, kleine billetjes en amper 40 kg. Ze is heel positief van karakter en kwebbelt er op los. De massage stelt niet veel voor. Daar is ze niet zo van. Ze is meer van de specials. Na een overvloedige oliemass gleed ze met haar een beetje koude neptieten over mijn rug. Sein omdraaien maakte haar blij met mijn keiharde snikkel. Met of zonder vroeg ze. Pijpen zonder kost niets extra. Daarbij tongt ze er lekker op los. Met condoom is daarna alles mogelijk. Gul bood ze haar kontje aan om hem achterin te steken. Dat heb ik nog niet eerder gedaan. Misschien de volgende keer. Pijpen kan ze als de beste en ik stond al bijna op knappen. Slechts twee standjes heb ik volgehouden en toen kon ik het niet langer tegenhouden.
Na het condoom te hebben verwijderd gaat ze weer aanzetten voor een masterclass pijpen zonder condoom. Pff, wat een hottie! Een tweede keer zat er vandaag niet in. Toch iets teveel te graag willen. Ik ga hier zeker terug!
Bij het napraatje zegt ze erg van sex te houden. Ze houdt ook erg van geld. Voor haar een mooie combi! We nemen afscheid met de uitnodiging volgende keer echt anaal te gaan. Ook dit is inclusief.

Tijd binnen geweest: 1 uur en 10 minuten.
Ha Flip. Klinkt erg goed. Ga meteen afspreken!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag om 17.00 uur een afspraakje gemaakt met Miemie, wat een lekker ding is dat. Inderdaad massage kan ze niet. Ze wist me nog te herinneren, ze zei oh jij met je grote lul....
Ze zei op een gegeven moment, volgens mij heb je liever sex met me , ik zei ja hèhè.
Ze zei met of zonder condoom pijpen, ik zei wat denk je....
Toen probeerde ze een condoom om te doen maar was te klein, hup badjas aan en grotere halen.
Ze zei ik wil er op zitten....
Heerlijk wat een klein poesje heeft ze....niet normaal krap.
Daarna nog doggy met anaal en hop robbertje vol.
Douchen in bad is niet echt handig maar ja...

Ga binnenkort weer
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan