mijn eerste keer anaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lofass

Stamgast
409
07/05/23
460
1
Zo.n halve eeuw geleden wandelde ik door de Geleenstraat in Den Haag.
Ik was jong en supergeil dus ik kwam van de schenkkade richting hunzestraat toe er een dame aan mijn linkerzijde verleidelijk naar mij wenkte,
Het was een dame met een prachtig glimmend figuur en kort blond haar
Ze viel op omdat ze een mooie bruine kleur had en glom van de olie
Ik liep snel naar het raam en de deal was snel gesloten
Bij binnenkomst drukte ze haar lichaam tegen mij aan ,gaf me een lange tongzoen en pakte mijn pik door mijn broek heen
De zaken werden geregeld en na mijn kleren uitgegooid te hebben vonden onze tongen elkaar en werd ik heerlijk gepijpt
Ze spreidde haar benen , ik ging op de uitnodiging in en gleed naar binnen
Ook haar kut glom en het neuken ging moeiteloos en gladjes
Na verloop van tijd ging ze op haar knieeen zitten met haar stevige glimmende kont naar mij toe
De dame moest veel naakt in de zon gezeten hebben want ook haar kont was gebruind
Ik keek tegen twee gaten aan en wilde nu het bovenste gat proberen
I plaatste mijn eikel er tegenaan en toen er niet geprotesteerd werd duwde ik zachtjes door
Toen mijn pik er een klein stukje inzat voelde ik een belemmering en wachtte even om haar geen pijn te doen
Maar dat bleek niet nodig want ze duwde zelf haar kont naar achteren en mijn pik gleed door de barriere heen en mijn ballen verdwenen tussen haar billen
Heerlijk neuken was het in zo,n strakke kont en natuurlijk kwam ik veel te snel klaar
Ondanks dat ik een condoom om had werd mijn pik nog gewassen en namen we met een tongzoen afscheid
Dat was mijn eerste keer anaal
Daarna heb ik het nog vele keren herhaald want kontneuken had altijd mijn voorkeur
Best appart, dit was lang geleden maar het lijkt alsof het gisteren was
Misschien is hier nog een oude wandelaar aanwezig die zich deze dame herinnert

Terug
Bovenaan Onderaan