Mijn man zijn fantasie waarmaken…

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou je de club2be aanbevelen als je een groep mannen wenst. Als je wat kalmer wilt beginnen is freya's ook een optie. Ik zou graag 1 van de 10 mannen willen zijn om je fantasia waar te maken 🤗
 
Ik zou je de club2be aanbevelen als je een groep mannen wenst. Als je wat kalmer wilt beginnen is freya's ook een optie. Ik zou graag 1 van de 10 mannen willen zijn om je fantasia waar te maken 🤗
Het is mijn man zijn fantasieën dat ik graag waar zou willen maken…dus hebben we samen besloten om ervoor te kijken 🙂
 
Hallo iedereen,
Mijn vriend heeft wilde fantasieën zal ik maar zeggen 🙃 we zijn dus op zoek naar de ideale tip naar leuke plaats/clubs waar we mij kunnen laten door 10mannen (me vriend inbegren) nemen…
Liefst in Belgie
Wie oh wie heeft er de gouden tip
Dankje van Ons
Jou vriend mag super trots zijn op jou ,ik wil ook zo'n vriendin die hier ook van geniet .ik hoop voor je dat je er van geniet en een fijne terug blik van mag hebben .😊ik vind jou super dat je dit hier in een bijna mannen wereld te spraak brengt 👍👍👍👍👍👍succes
 
Hallo iedereen,
Mijn vriend heeft wilde fantasieën zal ik maar zeggen 🙃 we zijn dus op zoek naar de ideale tip naar leuke plaats/clubs waar we mij kunnen laten door 10mannen (me vriend inbegren) nemen…
Liefst in Belgie
Wie oh wie heeft er de gouden tip
Dankje van Ons
... Voor alle zekerheid, want ik kan het uit je tekst niet opmaken, ben jij zelf een man of een vrouw?
Iedereen lijkt logischerwijs aan te nemen dat jullie man en vrouw zijn, maar volgens mij is dat tegenwoordig een gevaarlijke aanname ;)
 
Lieve wijTj,

Vanavond naar club Amai, is by far de beste club. Super vriendelijk personeel, en de sfeer is heel erg goed. Daar kan menig horecazaak/club letterlijk en figuurlijk nog een puntje aan zuigen. Laat maar weten dan geef ik jullie wel de rondleiding. Eerst een drankje aan de bar. En dan maak je een avond mee als nooit te voren. Amai is waanzinnig. Kijk even op de site en laat anders even weten of jullie komen.

Groetjes Carlo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan