- 156
- 07/07/21
- 489
Jaar of 7 geleden een vrouw bij mij uit de buurt aan de telefoon en heel gesprek na verloop van tijd vroeg ze hoe ik tegen over sex staat kwa denken , nu dat ga ik niet uit de weg .
Nou kom me maar halen dan , ik gehaald en binnen 15 minuten op de bank lekker geil aan het spelen , werd al later en ik ga naar bed hoor , nou ga ik toch mee ,hele nacht bezig geweest .
Volgende morgen ik haar weer thuis gebracht .
Savonds belt ze weer of ik zin had ,, tuurlijk, maar ik lig al in bed , geen probleem kom er wel aan op de fiets , ik doe de deur wel open en zet je fiets maar binnen doe de deur op slot , hele nacht weer bezig geweest , dat gebeurde zo 4 x in de week .
Dat heeft zo ongeveer 6 jaar geduurd en was lekker ,vond zei ook .
Helaas toen wat plaats gevonden en toen was het over helaas
Nou kom me maar halen dan , ik gehaald en binnen 15 minuten op de bank lekker geil aan het spelen , werd al later en ik ga naar bed hoor , nou ga ik toch mee ,hele nacht bezig geweest .
Volgende morgen ik haar weer thuis gebracht .
Savonds belt ze weer of ik zin had ,, tuurlijk, maar ik lig al in bed , geen probleem kom er wel aan op de fiets , ik doe de deur wel open en zet je fiets maar binnen doe de deur op slot , hele nacht weer bezig geweest , dat gebeurde zo 4 x in de week .
Dat heeft zo ongeveer 6 jaar geduurd en was lekker ,vond zei ook .
Helaas toen wat plaats gevonden en toen was het over helaas