Recensie Mika, Amsterdam (voorheen Den Haag, Delft) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hulkhogan

Newbie
17
23/11/22
30
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2725333-mika
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Volgens mij was er nog geen recensie formulier voor haar. (Wel wat andere treads)

Laatst bezocht, na FaceTime kreeg ik het adres, voor mij een bekende locatie.

Dame is in het echt heel knap, heeft nu rode plukken in het haar. Komt wat verlegen over en zegt niet heel veel, Portugese en wat moeite met engels.

Pzc (20 extra) en zoenen was goed, beffen kon ze goed waarderen. Sex kon zonder extra glijmiddel en ze was erg strak, helaas trok ze na een paar minuten condoom eraf en was het pijpen en trekken. Voelde toch een beetje als snel afwerken, broek uit en weer aan heeft precies 15 min geduurd.

Mooie knappe dame, lees veder veel positiefs, maar voor mij helaas geen herhaling.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2725333-mika#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Mika was meer dan uitstekend. Ik had haar al een aantal keer op de app gesproken toen ze nog in Delft zat, maar die locatie beviel me niet echt. In Den Haag heeft ze een prima anoniem plekje gevonden waar je zelfs (gratis) voor de deur kunt parkeren. Kom daar nog maar eens om.

De eerste ontmoeting met Mika is schuchter. Ze is een schitterende dame met een fantastisch figuur, maar eerst voorzichtig en op haar hoede. Haar stoere uiterlijk, vol met kunstige tattoos, doet vermoeden dat ze een stoere harde chick is, maar dat staat in schril contrast met haar timide en zachte karakter. Een rustige en respectvolle behandeling is dus (sowieso bij iedere DVP eigenlijk) een aanrader, dat levert je een hoop extra plezier op.

Wanneer het ijs voorzichtig breekt blijk Mika een intense genieter. Ze geeft zich graag over en laat zich leiden, op het moment dat er enig vertrouwen is. PZC is intens en geduldig, ze neem er de tijd voor. Het lekkerste blijft daarentegen de seks zelf. Na een lome start komt ze op gang en staat eigenlijk open voor het hele arsenaal aan standjes en ritmes. Ze is daadwerkelijk afgepeigerd (net als ik :) aan het einde van de afspraak, en laat zich voldaan nog even masseren en ontspannen. Het scheelt weinig of we vallen uitgeput in slaap, zo relaxed is de afspraak.

Ik ga Mika zeker vaker zien, al is ze qua uiterlijk - ik ben geen enorme tattoo liefhebber - niet eens mijn favoriet. De mix van geilheid, een geweldig lichaam en een hoog GFE gehalte maakt dat ze smaakt naar veel meer.
 
Ben het helemaal eens met Lament. Ik ben zo'n 3 weken geleden bij haar geweest. Wat me het meest opviel was inderdaad hoe vriendelijk ze is in vergelijking met de 'hard core' indruk die ik van haar had op basis van de foto's. Uiterlijk en service waren voor mij ook 5 sterren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2725333-mika#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enige tijd geleden Mika weer eens bezocht, dit was de tweede keer. Ook deze keer weer een prima ervaring. Mika heeft en doet alles wat ik wil. Ze heeft alle aandacht en geduld, zoent en vrijt met overgave. Werkelijk het enige nadeel is, dat ze voor mij niet nieuw meer is (ik bezoek graag mij nog onbekende dames). Kan ze niks aan doen natuurlijk 😆. Eerlijk gezegd ken ik momenteel eigenlijk geen betere. En o ja, ze heeft een goddelijk lichaam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2725333-mika#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Mika bezocht, in een voor mij totaal onbekende hoek van Delft. Eerder vandaag had ik haar geappt of ze tijd had, en gevraagd om wat duidelijkheid over wat ze nou wel en niet precies aanbiedt (wat in een paar reviews op Kinky staat komt niet helemaal overeen met wat in haar advertentie staat), en zo'n 2 uur later was ik meteen welkom. Na een veel te lange fietstocht in afschuwelijk slecht weer kwam ik aan bij een studentenflat, doorweekt en met spierpijn. Na een korte videocall waarin ik al een glimp kreeg van een prachtige dame in lingerie, kreeg ik de precieze locatie via de app.

Ik werd meteen verwelkomd met een heerlijke zoen in een goed verwarmde studentenkamer. Even afrekenen, snel douchen om op temperatuur te komen, en beginnen maar. In het begin was het ietwat ongemakkelijk aftasten. Als beginnend wandelaar zal ik nerveuzer zijn geweest dan zij, maar na een paar minuten kwamen we lekker op dreef. Aftrekken, beffen, tongzoenen, (deepthroat) PZC (extra), en intiem waren allemaal dik in orde. Zo dik in orde, dat ik na een paar standjes al klaar kwam, met nog zo'n 40 minuten te gaan. Uh-oh. Na even uithijgen en wat gezellig kletsen heeft ze mij een stevige massage gegeven. En na mijn fietsrit was dat precies wat ik nodig had, dus ik kan spreken van een geluk bij een ongeluk.

Toen het bloed weer was gezakt tussen mijn benen was het tijd voor ronde twee, die ook een zalig einde had. Na een tweede verfrissing stond mijn jongeman toch weer paraat voor een theoretische derde ronde, maar was de tijd inmiddels bijna voorbij, en elk ander lichaamsdeel was bovendien toch compleet uitgeput.

Ze is tijdens het vrijen geen kletskous, en dat ben ik ook niet, dus de seks had een hoog intiem GFE gehalte, zoals ook in de advertentie staat. Toen we de klik eenmaal hadden gevonden realiseerde ik me dat het 'ietwat ongemakkelijke aftasten' aan het begin eigenlijk gewoon bij de GFE hoort. Buiten de seks om blijkt ze namelijk heel gezellig, en kan je prima met haar babbelen. Nog wat kletsen, een beetje drinken en bijkomen, douchen, en vervolgens weer op de fiets naar huis.

Omdat ik zo nieuwsgierig ben kon ik het niet laten om te vragen naar hoe ze precies werkt. Wat ze mij heeft verteld is voor de lezers hier ook misschien nuttig om te weten. Mika reist door Europa en blijft overal een paar weken tot een maand, voordat ze weer op pad gaat, of terug naar Portugal. Vandaar dat ze steeds op andere locaties zit, en haar advertentie op Kinky komt en gaat. Haar thuisfront is niet Nederland, dus grijp je kans als je de advertentie ziet, want ze is zo weer verdwenen.

Al met al heb ik een geweldig uur met haar doorgebracht, en was ze het trotseren van weer en wind meer dan waard. Ook niet onbelangrijk: ze ziet er precies zo uit als op de foto's, werkelijk weergaloos.

Tldr: ik ben het roerend met Lament en Fred in Bed eens, met dat verschil dat ik haar tattoos wel erg aantrekkelijk vind.

Mika, foste um sonho tornado realidade.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2725333-mika#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze mooie schone bezocht.
Eerder al contact gehad toen ik in een hotel zat in de buurt. helaas deed ze geen bezoek op locatie tegen een fatsoenlijk bedrag. nu was ik in de buurt.

hemeltje lief wat een spetter.
zij kan tenminste tongen. Ik heb haar denk ik twee keer laten komen. en na drie rondens waren we allebei bekaf.
maar tering jantje wat lekker. Ook af toe wat stoute praat zoals. " please fuck me, come for me i beg you" grrrr.

en die ogen van haar, daar verdrink je in. jeminee
 
Haar zus is er ook bij hoor!
 
Er zijn nog wel meer zusjes werkzaam. De Colombiaanse zusjes Dani en Sheila. Ze zijn alleen nog nooit tegelijkertijd hier geweest. Nu is Sheila hier, maar ik vind Dani toch net iets leuker en liever.

Zijn er eigenlijk nog meer zusjes. Leuk voor een apart onderwerp misschien?

//Edit mod: prima om in ander topic over zusjes verder te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan