Recensie Mika, Badhoevedorp 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.808
04/07/21
3.406
41
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8072365-mika
Totale kosten (in euro)
100
Let wel dit is dus NIET Miya (zie verder)

Deze dame stuurt je trouwens ook naar de dame die ik heb bezocht:

Niet de dame van de foto(s) dus. De dame die ik kreeg is LEKKERDERDERDERRRR
Vraag via de app dus even om een foto..

Slank, goeie boobs en lekker! 27.. beetje babyschade op de buik.. who cares. Dit is een nieuw parreltje!

Anyway aangekomen.. douche en op bed ging ze lekker van start. Deed me erg denken aan Miya ofzo (zie hier: Miya, deze is alleen gestopt en werkt nu alleen nog als planner!).
Bij sex wel ff rustig starten maar ach dat is alleen maar leuk voor het "GFE gevoel"... daarna kon ze meer hebben :p

Duidelijk een Chinees die boven het rijstveld uitsteekt!

Herhalingsgevaar? 100%

en dan dus ff vol uur doen en rustiger aan haha

Laatst bewerkt:
Heb je de Mika uit de bovenste link bezocht? Er zat vanmorgen nog een andere Chinese Dame ( Emma, een Dame van de buitencategorie ) in Badhoevedorp namelijk en als ik jouw stukje lees vraag ik me sterk af of je haar gekregen hebt. Advertentie is off line helaas.

Tattoo op haar linker onderarm, vrij grote schaamlippen en een mooie pluis daarboven. Neemt je bij de hand en trekt je mee naar de badkamer / het bed.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Ok, Emma dan.

Wat mij betreft lid van het zeer, zeer selecte clubje Dames van de "Hors Categorie" Slechts Dames van de buitencategorie worden hier toegelaten. Laura Mendes, Rita(2), Fiona, Annastacia.

Of de foto's uit Emma haar ad klopten laat ik in het midden. Ik werd ontvangen door een leuke Dame van eind twintig, begin dertig. Heel enthousiast. Pakte mijn hand beet en trok me door de kamer. Uitkleden en ze werd behoorlijk enthousiast van wat ze aantrof. Vaak is zoiets gespeeld, maar nu zag ik een reactie als: 'daar ga ik veel plezier van hebben zo'.

Ik werd weer bij mijn hand gepakt en ze trok mij mee naar de badkamer. Even douchen, helaas alleen maar dat drukte de pret niet. Alweer een compliment over mijn tint en hand in hand liepen we naar het bed toe.

Het leek wel of het onze eerste keer was. Voorzichtig aftasten, Emma was in haar element. Mooie borsten met dito tepels. Aanzitten werd zeer gewaardeerd. Voorzichtig tongzoenen mocht. Likken was een genot en intiem dito. Eerst dacht ik een moment dat het niet ging passen, maar dat viel mee. We hadden het naar ons zin. Heb ik al gezegd dat Emma een schatje is?

Het halve uurtje vloog om. Ik had haar stiekem mee naar huis willen nemen. Een vrouw die je zo aan je ouders zou voorstellen.

Basis Engels en verder Translate gebruikt.

Collega's Emma is een pareltje van de buitencategorie.

Had je op de advertentie van Mika contact met haar gezocht?
Is altijd een beetje verwarrend wie er zit bij die Chinese dames.

Voor mij is het al weer onduidelijk. Die advertentie van Emma is in Amsterdam ergens in het centrum.
Of Mika nog in Badhoevedorp zit is onduidelijk. Nog geen antwoord op.
Een paar dagen later kan alles weer anders zijn bij die Chinezen. De grote tombola.

Laatst bewerkt:
@groentje1970 precies dat! Enige als ik het zo lees... speelt ze dus wel hetzelfde programma bij iedereen af!
Maar dit pareltje is lastig te vinden. Want inmiddels gok ik dat ze alleen via dit profile aangeboden gaat worden:

(en de review daar is NIET over dit pareltje!)

Mika zou maar twee dagen in Badhoevedorp zijn.

Deze Emma staat nu onder Amsterdam, maar heeft geen tattoos op de arm voor zover zichtbaar. Heeft ook afwijkende prijzen en doet geen bare??

Hello guys,I am new here in your town and wont stay long. I am sweetie and charismatic romantic, passionate.hottie wanting fun and nice moments I can be passive or a...
www.kinky.nl

Deze dame stuurt je trouwens ook naar de dame die ik heb bezocht volgens Geile Gerard.
Dame zit normaal in Amsterdam Noord.

Mika zou maar twee dagen in Badhoevedorp zijn.

Deze Emma staat nu onder Amsterdam, maar heeft geen tattoos op de arm voor zover zichtbaar. Heeft ook afwijkende prijzen en doet geen bare??

Hello guys,I am new here in your town and wont stay long. I am sweetie and charismatic romantic, passionate.hottie wanting fun and nice moments I can be passive or a...
www.kinky.nl

Deze dame stuurt je trouwens ook naar de dame die ik heb bezocht volgens Geile Gerard.
Dame zit normaal in Amsterdam Noord.

4484148 Emma = NIET de dame. Totaal andere

Terug
Bovenaan Onderaan