Recensie Mika, Privehuis Yvonne, Kerkrade 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roger28

Newbie
Forumpionier
12
01/07/21
5
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/1631099-mika
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maandag deze dame bezocht.
Afspraak voor een uurtje gemaakt ze heeft een slank figuurtje met een heerlijk kontje.
Haar borsten wat aan de kleine kant en haar gezicht niet helemaal mijn smaak maar de seks was zeker goed alle 2 goed klaargekomen.
Ze laat zich ook goed vingeren en tongzoenen kan ze ook van genieten ze zei dat ik heerlijk kan zoenen iig.
Pijpen was ook zeker lekker!
 
Zie net dat Valentina weer bij Yvonne ontvangt dan zal ik je zeer zeker haar eerder aanraden.
Had haar eigenlijk terug bij hop verwacht maar nu maar weer snel eens naar Kerkrade dan maar!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/8774321-mika
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Mika bezocht, zag dit draadje al eens eerder en dacht toen ik haar advertentie weer zag nu moet ik gaan. Dit is tevens ook de eerste keer dat ik privé huis Yvonne bezocht heb, prima huis om naar toe te gaan is mijn eerste indruk. Gekozen om een half uurtje met Mika te spelen, de eerste indruk is goed, spreek aardig Engels en komt vriendelijk over. Eenmaal op de kamer even gewassen op het bided om op het bed tot actie over te gaan. Ook zoals eerder gezegd hier kan ze heel goed zoenen waar ik ook een opmerking over kreeg. Vervolgens begon ze me over mijn hele lichaam te kussen waarna ze naar onder ging, daar sloeg ze in mijn geval geen stukje over wat ze heel goed en lekker rustig doet. Echter toen mijn lid meer en meer ging zwellen voelde ik eigenlijk constant tanden tijdens het pijpen wat hem alleen maar slapper maakte. Heb haar gevraagd wat ze deed en gezegd dat het zeer deed, helaas veranderde hier niets aan toen ze doorging. Vervolgens heb ik haar mond rustig richting de mijne begeleid en gezoend waarbij ze mij aftrok binnen 10 seconden was hij meteen op volle oorlogssterkte. Iets ging er dus niet goed, ook zij voelde hoe hard die was en vroeg om te neuken. Ik stemde hier mee in en ze kwam erop zitten, na een paar minuten haar zo geneukt te hebben naar missio overgegaan, hier rook ik helaas dat ze toch best wel naar zweet rook wat ik wel behoorlijk vervelend vind. Gelukkig heb ik de afstand kunnen nemen zodat het niet meer te ruiken was, hierbij heb ik flink gas moeten geven om klaar te komen omdat ze vond dat ik moest komen, zij was zelf al vrij snel klaargekomen al heb ik mijn twijfels over de echtheid van dit orgasme. Na de daad begon zo over dat ik een volgende keer langer moest komen want een half uur was te kort. Daarop heb ik gezegd meer tijd is geen probleem maar als ik je niet ken begin ik met een half uur en van daaruit zien we wel verder. Al denk ik dat die volgende keer niet met haar gaat zijn bij Yvonne. Gezien het feit ik met 26 minuten gewassen weer in de auto zat.



Groet, Sjuverke.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lange tijd was ze weer terug en wist dus wat me te wachten stond. Geen spijt van en zal haar vast nog eens 'boeken'. Ze is aardig, praat precies genoeg (niet teveel niet te weinig) en geen fake gekreun ofzo. Op de een of andere manier voelen we elkaar prima aan en dat is heel wat waard.
 
Mika is een pracht meid
Al vaker bij haar geweest en altijd super naar mijn zin.
Mika kust super intens en pijpt als de beste,ze slikt hem bijna helemaal naar binnen
Beffen is super heerlijk bij haar en ik zie en merk dat ze ervan geniet.
Neuken doet ze als de beste vol overgave en als ik klaarkom slikt ze alles door voor mij geen ander dan Mika en nod 1 topper bij Yvonne Privé
 
Mika is inderdaad heerlijk. Ik lees hier wat mindere recenties maar daar kan ik me totaal niet in vinden. Waanzinnige GFE levert ze bij mij. Ik bezoek haar geregeld en het is zonder uitzondering perfect. Heerlijk zoenen, zalig diep pijpen, gepassioneerd neuken en het is een ongekend genot haar kletsnatte poesje te likken. Wel denk ik dat Mika haar voorkeuren heeft. Maar als je haar bevalt dan laat ze zich ook helemaal gaan, schat ik zo in.
Eigenlijk zou ik weleens een mmf trio willen met Mika en met iemand die ook zo van haar kan genieten;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan