Recensie Mika, Sliedrecht (vh Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Markuss

Wandelaar
44
30/10/24
22
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Mollig
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2122841-mika#overview
Vandaag Mika bezocht. Ze adverteert met lichaamsbouw "slank", maar de op de foto 's was onder haar hand een buikje zichtbaar. Vanwege de toch wel goede recensies over haar op deze site heb ik de gok gewaagd.
Bij aankomst was het inderdaad de dame van de foto 's maar inmiddels minstens 10 jaar en kilo 's later. Haar model is op zijn minst mollig of rijkelijk volslank te noemen. Ze was heel lief en vriendelijk. Wat dat betreft een prima GFE. De hygiëne was beperkt tot doekjes. Van de Engelse taal kent zij slechts enkele woorden. Ik vond haar openingen boven en onder niet super fris ruiken, dus kussen is zeer beperkt gebleven. Ze is duidelijk zeer ervaren en neemt ruim de tijd om haar werk goed te doen. Ze gaat vlot in alle denkbare posities en beweegt goed mee. Te goed zelfs, want voordat je het weet is het kruit te vroeg verschoten. Ze ging zich wat opfrissen, waarna een matige massage volgde. Ze is lief en gewillig. Als je de energie en de lust hebt, dan mag je nog voor een 2e keer. Maar in het gehorige appartementencomplex werd elders hard een deur gebonkt. Niet veel later ook geklop op de deur van haar appartement en vrijwel meteen ook op de slaapkamerdeur. Door een kier van de deur werd iemand, met een mannenstem, kort te woord gestaan. De sfeer was daarna voor mij bedorven en kennelijk ook voor haar, want niet veel later zei ze dat de tijd voorbij was. Veel vroeger dan was afgesproken stond ik weer buiten, waar een agent uit een politiebusje een kleine stormram haalde. Kennelijk moest ergens een deur ingebeukt worden.
Kortom een lieve volslanke ervaren dame, die het je graag naar de zin wil maken en dat goed kan. Maar voor mij zat de sfeer er toch niet echt in. Maar mijn smaak gaat dan ook uit naar extra slank en niet naar extra gevuld. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan