Recensie Mika, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vwke5

Newbie
16
30/04/22
1
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/fille-asiatique-70.html

had oorspronkelijk een afspraak met mika maar eens op de kamer zei ze dat de lan was :p
ze heeft mooie borsten en een heerlijk slank lijfje en een mooi snoetje
kan van lan geen link plaatsen omdat deze advertentie ineens is verdwenen en er nu een lin op staat.
heerlijk uurtje gehad met haar en ja jongens,ze is echt :love:.
je mag ook intern doneren :p
en even voor de duidelijkheid,mika adverteerd ook met echte foto's want heb haar ook gezien,ze kwam ineens de kamer binnen om iets te halen :p
 
Typisch voor de chineesjes. de vrouw die je "besteld" is doorgaans niet degene die je Krijgt. Moet je wat mij betreft altijd ter plaatse bekijken. Soms overtreft de vrouw die je ontvangt degene die je geboekt had en dan blijf je, soms is het een downsize en dan ben je pleite.
Bij de meeste Chineesje mag je intern doneren zo je dat zou willen, voor geld danst de beer is hier het devies
 
Ter info: in Malle adverteert Ping met mooie foto.
Afspraak gemaakt. Daar aangekomen doet er een open die beweert Ping te zijn. Een afschuwelijk geval.
Ik confronteerde haar let de foto. Toen zei ze dat Ping sliep. Ik zei maak ze dan maar wakker want ze heeft een uur geleden met lij een afspraak gemaakt!
Ping heeft hoofdpijn.😉
Rechtsomkeer gemaakt. Ik vraag me af of Ping wel bestaat? Iemand ervaring mee gehad?
 
Ter info: in Malle adverteert Ping met mooie foto.
Afspraak gemaakt. Daar aangekomen doet er een open die beweert Ping te zijn. Een afschuwelijk geval.
Ik confronteerde haar let de foto. Toen zei ze dat Ping sliep. Ik zei maak ze dan maar wakker want ze heeft een uur geleden met lij een afspraak gemaakt!
Ping heeft hoofdpijn.😉
Rechtsomkeer gemaakt. Ik vraag me af of Ping wel bestaat? Iemand ervaring mee gehad?
Eigenlijk spelen ze met je Ping Pong 😂
 
Schrijf dat ook eens naar RL zelf.
Die lezen niet mee hoor.
Ik maak maandelijks gemiddeld 10 meldingen.
Er was er zelfs eentje die terug verscheen nadat RL ze verwijderde.
Heb het 5x moeten melden alvorens de advertentie niet meer werd terug geplaatst na een dag!

Allemaal oplichterij. Nu ook in malle, wie gelooft nu dat dit wijf 35 is ? Drie weken geleden was ze nog 51 en doe er dan gerust nog 10 jaar bij. Jeezes. Redlights.be, doe een keer je job.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-new-girl-in-town-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs met Mika voor een uur afgesproken die nu in Brugge ontvangt. Afspreken ging vlot en duidelijk via sms.

Zeer vriendelijke dame maar spreekt enkel Spaans of Chinees. In mijn geval was dat geen evidentie, maar we behielpen ons met een vertaalapp. Vooreerst zijn de foto's vermoedelijk van jaren terug. Ze is heel wat ouder maar toch is haar figuur nog steeds OK. Is een heel lieve vrouw en wil je echt op je gemak doen voelen. Blowjob was heel goed, zo goed dat ik een aantal keren zelf vroeg om even te pauzeren om niet alles te snel achter de rug te hebben. Na de blowjob even binnen gegaan. Wat een strak en zalig kutje.

Blijkbaar zo zalig dat ik mijn lading veel te vroeg verschoot. Voor haar geen probleem, ze gaf mij een deugddoende massage en gaf weer aandacht aan mijn jongeheer. Zonder probleem mocht ik een tweede keer binnen gaan om nog eens zalig sterren te zien.

Een lieve en correcte dame. TZ, PZC,.... allemaal perfect.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan