Recensie Miki, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.267
14/12/21
6.766
32
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3963565-miki#overview
Totale kosten (in euro)
160
Op deze regenachtige dinsdag een bij de Thaise professional zoals ze zich zelf noemt in haar advertentie op Kinky langs geweest. Om te beginnen, de communicatie gaat prettig en vlot via WhatsApp maar waarschijnlijk niet via haarzelf. Maakt niet uit, het is de dame van de foto's in de advertentie en ze doet wat afgesproken is. En haar Engels is redelijk op orde dus je kunt ook nog een gesprekje met haar voeren.

Bij binnenkomst werd een douche aangeboden maar daar kwam ik net thuis onder vandaan en ze wou niet samen douchen dus maar overgeslagen. Ik had een standaard uurtje afgesproken voor € 160 en dan krijg je een massage gevolgd door een body to body en sex. Nou, dan neem ik een uurtje vakantie en laat het wel over me heen komen. Ze begon met een niet onverdienstelijk massage van de achterkant en eerlijk gezegd was dat beter dan je tegenwoordig in een salon kunt krijgen. Gaat over in de body to body waarbij ze haar cup D goed gebruikt en je ook lekker aan haar kunt zitten met je handen en je mond. En tepels liegen niet zegt men toch?

Zoenen doet ze lekker met haar iets geholpen lippen maar haar tong blijft verstopt. Dat is toch iets wat ik wel jammer vindt. Langzaam daalt ze af en begint me een bijzonder lekkere blowjob te geven, geraffineerd en heel afwisselend. Even stoppen om me een extra kunnen te geven zodat ik beter kan zien wat ze allemaal doet met haar tong (ze heeft hem dus wel) en mond. En dat ze me goed aan kan kijken terwijl ze met me bezig is. Na verloop van tijd haar in 69 gedraaid en haar ook oraal verwend. En ook dat werd op prijs gesteld (denk ik) aan de geluidjes te horen, dat ze stopte met waar ze mee bezig was en aan de vochtigheidsgraad te voelen. En met een vinger erbij liet ze de teugels bijna even vieren en kon ik voelen dat deze dame best strak was van onderen.

Het duurde daarna niet lang meer voor ze van me afklom en een condoom pakte, deze met haar mond ombracht en daarna op me kwam zitten. En dat ze strak is heb ik dus gemerkt. Ze heeft me heerlijk klaar gereden bovenop me en beschikt over een prima conditie. Prima uurtje gehad.

Ga ik nog eens naar haar terug, aan de ene kant wel want de prijs is prima en het is een aardige dame die haar best doet om het je naar de zin te maken maar ze me aan de andere kant net te professioneel. Maar als je eens met een kleine Thaise met grote tieten aan de gang wil is zij een goeie keus.

Terug
Bovenaan Onderaan