Recensie Miki, Zwolle (voorheen Deventer, Hoogeveen, Den Haag, Leeuwarden, Arnhem, Nijmegen, Maarssen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewalker1992

Meubelstuk
Forumpionier
1.029
30/06/21
1.311
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/9585078-miki#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met m'n zwak voor Aziatische dames heb ik de gok genomen om Miki te bezoeken, en het viel niet tegen voor de verandering!
Miki is een vriendelijke Thaise dame, wel paar jaartje ouder en heeft een buikje maar haar foto's zijn echt. Ze spreekt redelijk Engels dus communiceren was geen probleem. Na de financiële afhandeling en een korte wasbeurt zijn we begonnen met elkaars lichaam te verkennen. Ze is iets wat terughoudend met (tong)zoenen waar door ik al snel tussen haar benen uitkwam, waarvan ze duidelijk erg genoot en nadat ze klaarkwam wou ze gelijk neuken wat mij ook een uitstekend idee leek. Dame doet lekker actief mee en voelde ook vrij strak aan, en in een vrij warme kamer zorgde dat ervoor dat 1 standje voldoende was.
Na de daad nog een korte massage en samen douchen en toen was het al weer tijd om te gaan. Al met al een prima date maar wel eenmalig vrees ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan