Recensie Miky, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

langejoseph

Newbie
5
30/10/22
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/549940-miky
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje terug bij Miky op bezoek geweest omdat ik haar tieten er zo geil uit vond zien in haar advertentie.
Afspraak maken was in Engels, via whatsapp, verliep vlotjes en ze leidde me soepel naar haar appartement. Het appartement was keurig schoon en terwijl we in de gang een beetje stonden te kletsen en nog even afrekenden, waren we bij slaapkamer aangekomen. Daar gingen zonder veel poespas de kleren uit, dan nog even naar de badkamer ernaast om wat op te frissen en elkaar met wat geile praatjes wat op te warmen en dan weer naar de slaapkamer. Beetje bijten in haar dikke kont, sabbelen aan haar forse uiers, haar lekkere frisse kut flink beffen en zij mij zonder condoom pijpen tot ik haar mondje volspoot.
Zij ging haar mond even spoelen en ik lag nog wat bij te komen op bed, daarna nog wat gekletst en haar toen nog in alle standjes geneukt. Ik heb het condoom volgespoten en heb me daarna rustig nog even opgefrist.

Miky is een gezellige latina met een heerlijk lijf maar ik miste wat echte spanning en erotiek, het was iets teveel alsof ik haar al lang kende.
Als je die huiselijkheid juist lekker vindt, is zij een topper!


.
 
Mee eens, ze is zeker vriendelijk en leuk om met haar te kletsen. Grote tieten, maar je moet wel van ongeschoren houden (ook onder de oksels), en ze hield haar sokken aan (hahaha) Ze ging even flink tekeer met haar tieten in mijn gezicht wat ik op zich zeker geil vind, tenzij het niet fris ruikt. Pijpen zc kan ze echt lekker, althans ik vond het lekker, volspuiten in haar mond ook super. Maar ondanks de vriendelijkheid, hield het voor mij echt op. Je moet er van houden, en ik denk dat er velen haar graag bezoeken. (bezoek ergens in November)
 
Gisteren na lange tijd contact met haar opgenomen.

Ik was in de afgelopen jaren een stuk of vier keer bij haar geweest.

Zo dacht ik gisteren weer even een vluggertje te doen en vroeg ik of ik alleen een pzc met cim mocht voor 50 eu (kwartiertje).

Mevrouw doet geen vluggertjes dates en haar argument was, 70 euro voor 30 minuten is toch lang zat?!, houd je het vol om zo lang gepijpt te worden dan? Ik zei toen, waarschijnlijk niet dus vandaar dat kwartiertje.

Enfin, 50 wilde ze echt niet en ik moest maar andere vrouw zoeken die dat wilde. In al mijn geilheid zei ik toen prima, 70 voor een half uur en vroeg waar een pinautomaat was. Die was daar niet in de buurt, dus zou helemaal om moeten rijden, ergens parkeren pinnen en dan richting haar rijden.

Mevrouw werd ongeduldig terwijl ik een route aan het uitzoeken was en of ik vroeg mezelf af of ik wel zin had om zoveel moeite te doen, meer geld uit te geven dan ik oorspronkelijk wilde.

Na letterlijk 1 minuut begon ze al berichten te sturen. Ik moet het weten, hoe laat, wanneer, kom je?.

Waarop ik zei van rustig, ik zoek de snelste route. Waarop ze boos/geirriteerd werd en zei "het is niet mijn schuld dat er geen pinautomaat is in de buurt."

Hierop zei ik weer dat ik dat weet en het ook niet haar schuld is en dat zij gewoon even rustig aan moet doen.

"I don't like your reaction, search another woman. Goodbye."

Nou prima dan 🤣. Die ziet mij niet meer terug na dit gedrag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan