WHEM Mila Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag op zaterdag date met Mila gehad samen met een vriend van mij, beide super tevreden. Hebben haar in eerste instantie laten komen voor een uur maar daar vervolgens twee en uiteindelijk drie uur van gemaakt.

Heb een review op Kinky geplaatst, wat wil je nog meer weten?

 
Heb haar vandaag eventjes gesproken, leuke spontane dame. Ik vraag me wel af waar zij zo plotseling vandaan komt. Ze is per slot van rekening ook geen 18/20 jaar. Hoor je niet veel dat iemand op haar 30/31e jaar begint met dit toch wel loodzware vak. Ik heb haar heel plezier en succes gewenst en dat kon ze waarderen. De koffie staat wat mij betreft altijd klaar voor haar.
 
Laat een betrouwbaar iemand maar een review schrijven, dan wil ik wel een afspraak maken.
en hoe zie je dat voor je? Als je graag wil afspreken maar nog niet durft houd je de recensies maar in de gaten tot je er eentje ziet van iemand die je wel betrouwbaar acht. Ik hoef niemand te overtuigen.
 
Inderdaad, zo werkt dat doorgaans hier, maar dat heeft niets met jouw overtuigingskracht te maken trouwens. Meer het wantrouwen wat er in de loop der jaren ( en niet onterecht ) is gerezen jegens nieuwe meiden en de uiterst positieve reviews hier en op Kinky. Reviews op Kinky worden sowieso niet al te serieus genomen, en ook hier geldt, niet geheel onterecht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heel koppig als newbie toch een recensie topic gestart over Mila. Het is een lang verhaal geworden, dus ik zal hier een korte versie schrijven.

Hoewel in de profieltekst van Mila het nergens over GFE gaat is dat waar de reviewers op kinky het steeds over hebben. Dat is ook de reden dat ik uiteindelijk een afspraak heb gemaakt met Mila (nou ja vooruit, ook omdat ze anaal aanbood). Ik kan het alleen maar volmondig eens zijn met de andere heren dat ze een uitmuntende GFE biedt. Ik kom al enkele jaren bij dezelfde dame in een massagesalon en dacht dat ik het met haar knus had, maar jemig Mila is echt net je vriendin. En hoe ze je dan aankijkt, wow. Voor iemand zoals ik die vooral huidhonger heeft is ze geweldig.

Dat kussen, kroelen en knuffelen kan natuurlijk ook een truc zijn om zo min mogelijk seks te hebben, omdat de tijd dan sneller voorbij is. Het blijft tenslotte een dame uit Delft. Ik heb echter niet het idee dat Mila vies is van een potje seks. Onder haar ontwapenende blik zit een veel stoutere vrouw verscholen dan je zou verwachten, dus dat kleffe gedoe zal ze vast ook achterwege willen laten.

Ik raad haar aan, maar ben dan ook een onbetrouwbare newbie. Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd wat een doorgewinterde wandelaar van haar vindt. Wellicht zijn wij n00bs wel niks gewend en daarom te snel onder de indruk van haar diensten.
 
Volgens mij ontving deze dame een paar jaar geleden in de wijk Tanthof in Delft. Adverteerde destijds met de naam Lady op Sexjobs. Ik weet het niet zeker maar afgaande op haar foto op Kinky zou zij het kunnen zijn.
 
Slechte informatie? Ik heb alleen gezegd dat ik terug was van vakantie en hoe lang ik weg ben geweest. Ik denk dat dit niets met moderatie te maken heeft, mijn eerdergenoemde verklaring lijkt me logischer.
 
Slechte informatie? Ik heb alleen gezegd dat ik terug was van vakantie en hoe lang ik weg ben geweest. Ik denk dat dit niets met moderatie te maken heeft, mijn eerdergenoemde verklaring lijkt me logischer.
Nee schat geen slechte info over jouw bedoelde algemeen in meerdere posts niet alleen bij jouw
Heb de reviews op kinky ff goed bekeken
Hebben dan wel allemaal maar 1 review maar zijn niet allemaal op de dag van de review aangemaakt
1 zelfs al actief sinds 2013
Denk dat ze dus best kunnen kloppen!
 
Yes. Rody zag waarschijnlijk in dat hij onzin uitkraamde en heeft het gros van zijn reacties verwijderd waardoor alle reacties op zijn reacties ook verdwenen zijn.
Pardon? Rody zag helemaal niks, en al helemaal niet dat ik onzin uitkraamde, dus ik heb helemaal niks verwijderd. Ik sta nog altijd vierkant achter mij woorden Mila, dat ik je onbetrouwbaar vind, dat je onzin uitkraamde m.b.t. je vakantie en dat reviews op Kinky helemaal niks voorstellen, al staan er duizend bij je advertentie!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan