Was al eens in deze keet geweest. Jessie middelmatig tot goed en Myriam een compleet fiasco. Besprak het met Lorena/Manuella in Mabuhay. Ze zei: "Myriam is wispelturig en poco loco" en lachte. De gastheer had toen niet ingegrepen op het moment dat ik hem naar boven riep. Kreeg ook geen andere dame voor de resterende tijd. 2 rotte uren!
Tegen mijn principe teruggegaan, speciaal voor Mila. Zonder afspraak. We gingen voor 2,5 uur gezien de recensies hierboven.
Deze 38 jarige Braziliaanse

mamita sprreek vlot Spaans. Met een zeer schattig Portugees accent erop en regelmatig gaat ze naar het Engels.
Direct stevig tongzoenen

en knuffelen

. Een korte douche.
Ze was aangenaam verrast dat ik netjes geschoren was en alles bij had: mondspoelwater, intieme zeep en kwaliteit massage olie.
Eerste pijp sessie, goed aan het scrotum en de teelballen, deepthroat maar 50%. Ze vroeg of ik daarbij een prostaatmassage wou. Nee dankjewel ben geen maricon. Mila schoot in een schaterlach.
Liet ze stoppen en begon langzaam te teasen en te beffen. Lekkere tepels constant in extase. Na wat tijd begon Mila het rithme te bepalen door haar bekken actief te bewegen, mijn hoofd te strelen en luidruchtig te kreunen. Duurde wel even en toen duwde Mila mijn hoofd met beide handen fors tegen haar clitoris waarop ik flink zoog. Een orgasme

met meerdere naschokken, telkens ik nog een zacht

je gaf rilde ze. Mila zei zwoel dankjewel en I

you ( maal 3).
Pijp sessie 2. Veel beter en intenser en nu haalde ze 95% bij de deepthroat. Af en toe zacht geholpen naar de 100. Lekker nat sabbelen. Wou haar vingeren maar dat had ze liever niet. Ze gaf een roze vingervibratortje met een condoom erom heen. De

was snel plat waarop we in 69 verder gingen en Mila daarna kwam schuren op mijn

. Ze zei "veel lekkerder dat echt vlees".
Liet ze rijden in cowgirl en kneep regelmatig stevig in haar kontje. Lichte spanking en een vinger in haar anus leek ze leuk te vinden. Kon zo mijn penis voelen bewegen. Dan, zonder connectie verlies, naar de rand van het

en in 1 beweging rechtstaand verder neuken. Vonden we geweldig

Terug op het bed met haar benen in mijn nek pompen en af en toe stoppen om aan haar clit te zuigen en effe te laten bijpijpen. Ben gewoon klaargekomen

.
Een massage voor haar. Daar genoot ze echt van en was enorm dankbaar. Ze zei "krijg dat bijna nooit". Ze begon te gekscheren met "I

you", "wanneer gaan we trouwen", "ik wil een kind van jou", "kom jij maar bij mijn slapen deze nacht". Is dat met ontbijt vroeg ik? "Nee" zei ze, sorry ben er dus niet op ingegaan, dat is toch het minimum nee?
Weer tongen, knuffelen, pijpen, beffen en 69. Voelde dat ze wat moe was. Mila gaf aan dat voor een tweede orgasme het te lang ging duren.
Boven haar gezicht gaan zitten en lang laten zuigen aan mijn

en aan men teelballen

. Diep met mijn tong bij haar naar binnen. Was ook wat moe en begon mijzelf te mastruberen. Mila ging aan mijn kont likken en zei " Dame todo tu leche

". Toen ze overging naar rimmen kreeg ik een orgasme

en spoot alles wat ik had op haar borsten. Nieuwe ervaring dat rimmen.
Veel praten, lachen, ze was oprecht gecharmeerd toen ik haar vertelde over de mooie recensies op dit forum.
Over naar een massage voor mij. Vrij goed en nog beter toen ze met haar borsten begon te masseren.
Een wasje, fors knuffelen, ferm tongzoenen

, waarbij ze mijn tong eruit zoog en nog maar eens een dankuwel en een paar "I love you's".
Op de gang trok ze me plots terug en gaf nog een paar lekkere tongen.
Qua sexdrive / lange sessie vol maken, iets minder dan Lorena of Claudia. Ze is misschien wat moe en had ook nood aan conversatie. 7 op 7 werken is niet gezond, absoluut niet voor het lichaam noch voor de geest. Komende maandag vertrekt Mila op verlof.
Toffe, lieve, humoristische, knappe, vrolijke, verstandige, open, warme, sensuele en welgemanierde dame. Onze woordenschat bevat te weinig superlatieven om haar te beschrijven.
Een dame die er prat op gaat een topservice te willen leveren aan gelijk wie. Enkel twee simpele voorwaarden: hygiëne en respect.
De term hiervoor is: een pareltje.
Buen viaje. Gracias por la maravillosa dia. Que Dios te proteja.
Dit type latina leert Vlaanderen wat lekker sex is. Enjoy

!