Recensie Mila, Maison Monty, Rijswijk 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11 maart 2023 geweest bij haar,( in 2022 ook twee keer geweest), haar uitbouw werd nog niet direct getoont en boven stuk bleef aan.
persoonlijk vond ik de puur natuur maat mooier. Redelijk kamer gehad maar vorige waren lekkerder, ze is wat professioneler geworden.
PZC werd aangeboden voor 50€ is mij te veel.
voor mij ff niet meer, maar ze heeft genoeg fans dus zal mij niet missen👍
 
Vandaag 28 juli 23 toch weer een keer een kamer gehad met Mila, ze was de enige kleine beschikbare dame.
Kamer was wel geslaagd en veel passie wederzijds, we hadden wel een klapband, zonder het te merken, dus het kinderkamertje gewit.
Ze had er niet zoveel moeite mee, kreeg de indruk.
Hopelijk heb ik geen toegift mee gekregen
 
Vandaag 28 juli 23 toch weer een keer een kamer gehad met Mila, ze was de enige kleine beschikbare dame.
Kamer was wel geslaagd en veel passie wederzijds, we hadden wel een klapband, zonder het te merken, dus het kinderkamertje gewit.
Ze had er niet zoveel moeite mee, kreeg de indruk.
Hopelijk heb ik geen toegift mee gekregen
Vandaag geweest dus?

Ik heb geprobeerd te reserveren via de app maar word niet gereageerd door Maison Monty, op vragen over de agenda van vandaag (website klopt niet altijd) word niet gereageerd.
In het verleden (<1 jaar geleden) bij Mila geweest en zeer goede ervaring, wilde graag weer. Vorige week al afspraak gemaakt, kom ik daar, is ze naar huis.

Communicatie zeer slecht bij Maison Monty. Wil alleen met Mila afspreken want de andere dames spreken mij niet zo aan. Deze tent is echt erg achteruit gegaan sinds de twee heren niet meer eigenaar zijn (of zich er niet meer actief mee bemoeien). Op deze manier zien ze mij niet meer terug.
 
Vorige week ben ik weer eens bij Mila geweest, de eerste keer sinds haar borstvergroting. En hoewel ik een enorme fan was van haar kleine borsten, moet ik zeggen dat de operatie beslist mooi en smaakvol is uitgevoerd. Haar grotere cupje ziet er heel naturel uit en past goed bij haar figuur. Desondanks voelde het natuurlijk toch een beetje anders dan ik gewend was, maar dat mocht de pret niet drukken. Mila blijft nog steeds een heel knappe meid.

Haar inzet was ook als vanouds weer 110%. Iedere keer blijft het weer een heerlijke GFE met alles erop en eraan. Mila geeft zich steeds vol overtuiging en is daarbij speels en schattig, op een sexy manier. Ik heb dus weer zeer genoten van ons samenzijn.

Het klopt dat je pas een afspraak met haar kunt maken als zij ook daadwerkelijk binnen is op de dag zelf, en dat maakt vooruit plannen bijna onmogelijk. Het is het wel waard, want als je bij d'r bent is het ook fantastisch! Van de gastvrouw heb ik begrepen dat ze vragen of je al eens eerder bij Mila bent geweest, omdat ze voor zichzelf een leeftijdsgrens hanteert voor wandelaars. Welke dat is, weet ik overigens niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/mila/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk een keer mazzel om deze dame te treffen en dat ze beschikbaar was! Heerlijke date gehad met Mila. Ik ga hier niet uitgebreid alles vertellen omdat er al genoeg pagina's met positieve ervaringen zijn. Wel wil ik bevestigen dat het echt een topper is. Heerlijk gepijpt door haar en meerdere standjes doorlopen! Ik snap dat het moeilijk is om een date met haar te boeken maar ze is de moeite om een date te boeken met haar meer dan waard :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ongeveer 2 weken terug bij Mila geweest. Wat weet deze meid je lekker gek te maken. Ze kan heerlijk teasen, knuffelen en lekker zoenen. We hadden de spiegelkamer, wat een heerlijk uitzicht op haar mooie billen terwijl ze pijpt 😋
De borstvergroting is erg mooi gedaan, ze lijken bijna echt! Niet zo hard en gewoon mooi van vorm. Het is echt genieten met deze schoonheid!
 
Terug
Bovenaan Onderaan