Recensie Mila, Maison Monty, Rijswijk 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nathandrawer

Wandelaar
58
28/09/21
59
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/mila/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mila is een zeer leuke meid. Heel jong en kan leuk praten. Met intiem heeft ze wat begeleiding nodig, maar ze werkt ook pas 4 maanden. Heel veel gelachen en lekker naar haar mooie kont gekeken in doggy. Ik heb een mooie tijd met der gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/mila/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een snoepje. Wat een leuke, lieve, lekkere meid.

Ik had een 'blind date' met Mila, d.w.z. ik had een afspraak met haar gemaakt zonder haar van tevoren ooit in een voorstelrondje gezien te hebben. Normaal gesproken doe ik dat nooit, omdat ik die gok te groot vind. Maar omdat ze toch altijd bezet was als ik op de bonnefooi langs kwam, en aangemoedigd door de recensie hierboven, heb ik toch de gok genomen. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Ik wist het eigenlijk meteen al toen ze me op kwam halen in de ontvangstkamer: dit wordt een heel leuke tijd. De spontaniteit en charme spatte er namelijk direct vanaf. Ze was heel open en enthousiast, wat me meteen op m'n gemak deed voelen. Alsof je in een warm bad belandt.

Ik heb Mila ervaren als een heel warm, lief, gevoelig persoon, die heel goed aanvoelt wat je wilt of 'nodig hebt'. Haarfijn wist ze uit te vinden wat ik lekker vond, zonder het te hoeven vroegen. Puur door het initiatief te nemen en goed te letten op m'n reacties en daar met veel plezier op in te spelen. 'Plezier' is denk ik het sleutelwoord van mijn bezoekje aan Mila, op een manier die ik al een tijd niet meer had ervaren bij een dvp. Een frisheid, misschien mede door haar jonge leeftijd. Mila heeft die typische energie, die onstuimigheid, en speelsheid die alleen meisjes van 19 hebben.

Daarnaast is ze ook een schitterende verschijning. Ze heeft een Arabische achtergrond en dat zie je in haar lange krullende donkere haren, haar grote bruine ogen en getinte complexie. Laat ik daar nou net een enorm zwak voor hebben. Verder heb ik genoten van haar mooie slanke figuur en van haar sexy kleine borsten en vooral - wat me het meest is bijgebleven - haar stralende lach. Daar denk ik nog steeds aan terug, en gelukkig heb ik 'm vaak gezien, want van plezier maken houdt ze duidelijk wel. Mila is een echt 'meisje-meisje' en als die energie je aanspreekt zul je 't echt leuk hebben bij haar.

Op de site staat nog dat ze een 'tikkeltje onervaren' is, maar sinds ze dat erop hebben gezet heeft ze duidelijk bijgeleerd. Mila is zeer bedreven in het seksspel, en tot mijn grote vreugde zeer proactief, passioneel en kent ze ook het belang en genot van lekker lang en intiem voorspel. Ik denk vooral terug aan ons heerlijke zoenen. Maar ook van haar pijpen en ons intiem heb ik zeker genoten. Wat wil je ook, met een prachtig uitzicht zowel in missionaris als doggy. Al schrijvende krijg ik direct zin om weer te gaan, dus ze zal me zeker terug zien.
 
@Hookers2 Ha, tegen mij zei ze weer wat anders. Maar dat deert niet, ik vind het niet belangrijk. Tenslotte weten we niet eens de echte naam van de dames, waarom zou de rest dan wel altijd kloppen? Deels willen ze natuurlijk ook hun privacy beschermen, en da's hun goed recht.
Naam begrijp ik. Maar afkomst is voor vele mannen een reden om een dame te bezoeken omdat bepaalde afkomsten hun voorkeur heeft. Om die reden vind ik het msleiding.
 
Ik ben ook bij Mila geweest. Zij is een hele lieve meid - proactief en vroeg wat haar afkomst was. Ze was ook nieuwsgierig naar mijn afkomst. Ik zei : ik zeg t als jij het zegt, want jij bent alles behalve Marokkaans / Arabisch. Toen zei ze d'r afkomst en ik zei ook mijn afkomst en toen slikte ze even. Ik zag t aan haar blik. Ik had naast seks ook een goede gespreksstof met haar. Armeens is ze absoluut niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op verzoek; hierbij een recensie van mij.
Ik heb van te voren een afspraak gemaakt met Mila. Ik ben namelijk al meerdere keren bij haar geweest.
Mila is een kleine dame, lang donker haar, mooie ogen ... kortom een poppetje om te zien. Ze heeft ook een erg lieve stem.
Eenmaal op de kamer begon ze mij al overal te kussen, knuffelen tussendoor wonden we elkaar langzaam op.
Zij is erg proactief en geniet er ook (blijkbaar) van. Wij hebben een aantal standjes gedaan. Doggy en liggend op dr buik vond ik toch het lekkerst. Het was zo heerlijk tijdens het stoten dat zij je nog eens aankijkt met die ogen die dan zeggen : wat doe je met me?
Een geslaagde date! Buiten de seks, is Mila echt een lief meisje met wie je ook een gezellig gesprek kunt hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week deze toppertje bezocht. Wat is zij heerlijk zeg. Een heel mooi koppie, lekker praatgraag en toont veel initiatief. Ze doet haar uiterste best om het naar je zin te maken. Bij haar prachtige koppie hoort natuurlijk tongzoenen, wat ze heerlijk - maar wel kort - deed. Haar pijpkunsten zijn abnormaal goed. Zacht, hard, diep, spuug, kwijl, snel, langzaam, zelfs je ballen worden heerlijk meegenomen. Ze kijkt je heerlijk aan tijdens het pijpen, wat het voor mij extra lekker maakt. Ze laat best veel toe in dat opzicht, je kan lekker haar hoofd vasthouden en je bloedlul ( :) ) lekker diep in haar keel duwen. Intiem was zeker goed. Ze laat je hard doorstoten, ze doet elk standje goed mee. Een minpunt is wel dat ze glijmiddel gebruikt, altijd jammer. Ze is erg enthousiast, doet goed mee, laat veel toe. Beffen en vingeren heb ik niet gedaan. Ik denk dat ze wel degelijk arabisch is (misschien half, maar alsnog). Ze heeft prachtige kleine borsten waar je lekker mee kan spelen. Al met al, een topper bij MM. Ook na de daad komt ze lekker bij je liggen en kletsen. Voor en na de daad allebei een klein wasje gedaan. Ze gebruikt ook mondwater om haar mond te spoelen.

Herhalingsgevaar 10/10
 
Soms kun je jezelf weleens voor de kop slaan en dat heb ik vandaag twee keer gedaan na mijn blind date met Mila. 1) waarom heb ik haar niet eerder bezocht? en 2) waarom heb ik niet meteen twee of drie uur geboekt? Wat een fantastische date met haar. Voorgaande recensies kan ik alleen maar beamen. Op de kamer zaten we direct al in een leuk gesprekje. Ik weet niet hoe ze het doet, maar ze is supersociaal en superenthousiast. Daarna begonnen we direct passioneel te zoenen. Ongelooflijk wat een lekkere lippen. Haar lijfje voelt heerlijk aan, haar billen zijn zo lekker mals. Superlekkere kleine tietjes. Pijpen heb ik lang niet zo intens meegemaakt als bij haar. Ze houdt er kennelijk van om ons mannen helemaal gek te maken. Haar deep throat voelt fantastisch. De sex zelf is goddelijk. En al die tijd blijft ze enthousiast en superlief. Ik geef haar voor zoenen, tongzoenen (deed ze ook, maar dat deden we af en toe als we niet elkaars lippen aan het zuigen waren) intiem en pijpen overal vijf sterren voor. En 10 uitroeptekens erbij. Ik bel al mijn andere dates af en kies in het vervolg alleen voor haar. Maison Monty heeft hier echt een pareltje rondlopen.
 
Op de website staat dat ze Arabisch is. Op basis van die beschrijving zou ik misschien geen afspraak gemaakt hebben, omdat ik meestal voor donkere dames kies. Maar ik heb me laten verrassen en er geen seconde spijt van gehad. Sterker nog, ik ga haar weer bezoeken. Soms moet je je laten verrassen. En als ik dan bij Monty al die mooie dames voorbij zie komen, die ik waarschijnlijk op basis van de beschrijving op de website nooit zou kiezen, moet ik concluderen dat kiezen op basis van een foto en korte tekst totaal nergens op slaat. Ik heb mijn ogen uitgekeken op die mooie benen van Jamie, die enorm lekkere billen van Monica en zo kan ik wel doorgaan. Kortom, je zou wel eens wat kunnen missen op basis van beperkte criteria als bijvoorbeeld afkomst.
 
Gister voor de tweede keer bij Mila geweest, en ook op herhaling vlogen de vonken eraf! Net zo enthousiast, energiek en initiatiefrijk als de eerste keer. We vergaten helemaal de tijd, die voorbij leek te vliegen. De drie kwartier waren dan ook zo voorbij, maar ik heb van iedere minuut genoten. Ook leuk samen gepraat en gelachen; ze is ontzettend lief en heel makkelijk in de omgang. En heel schattig, wat me tegelijk doet smelten maar me ook ongelooflijk geil maakt. Het liefst zou ik haar vandaag gewoon weer zien. Herhaling is dus wederom gegarandeerd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer Mila bezocht. Jammer genoeg maar 30 minuten, omdat ze al redelijk volgeboekt was. Elk bezoek is super leuk bij haar. Niks wordt afgeraffeld, ze kijkt nooit naar de klok en zal je van seconde 1 in het zonnetje zetten. Ze is absoluut niet afstandelijk. Ze is heel verslavend als je een klik met haar hebt. Ik zou haar elke week willen bezoeken als ik tijd en geld had. Behandel haar met respect en ze zal je de beste GFE geven. Ik hoop volgende keer weer een uur met te kunnen besteden, want dan kan ik optimaal van de tijd met haar genieten. Medewandelaars, hou ook wat Mila tijd voor mij over :p.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt aantrekkelijk, Mila. Ben bij een jong ding als zij is wel een beetje bang dat ze me wel erg oud vind. Dat houdt me nog een beetje tegen een afspraak te maken.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Ik ben exact dubbel haar (opgegeven) leeftijd. Daar had zij helemaal geen problemen mee. Ze vond het juist wel stout en ondeugend. 😁
 
Ik ben al geruime tijd niet bij MM geweest, maar o.b.v. het bovenstaande toch van plan om een afspraakje met Mila in te plannen.
Ik heb vanmiddag dan ook gebeld om zo'n 30-45 minuten in te plannen voor overmorgen. Echter, er valt totaal geen afspraak/reservering meer te maken met MM. Voorheen ben ik meermaals bij MM geweest, m.n. voor Paulina, destijds was telefonisch afspraken maken makkelijk en zonder enige problemen.

Echter, nu ik door bovenstaande lovende reacties vandaag MM belde om met Mila 'in zee te gaan' voor overmorgen, werd me gezegd om op de dag zelf te bellen en reserveren niet mogelijk is. Wat heb je daar nou aan?
Blijkbaar is reserveren er niet meer bij in het geval van MM... Die mentaliteit mag m.i. weleens veranderen wil je nog op voorhand iets inplannen bij een privéhuis (o.a. bij DS loopt dat ook niet meer 100% vlekkeloos).

Maar goed, ik merk het wel... Overmorgen loop ik rond het middaguur MM maar eens binnen, ga ik bekijken of Mila beschikbaar is en welke pret dat misschien oplevert... Zo ja, dan volgt (eventueel twijfelachtig) snel een recensie vanuit mijn zijde n.a.v. een bezoekje aan Mila...;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan