Recensie Isabella, Maison Monty, Rijswijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
885
29/08/21
2.836
26
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Opnieuw een blind date bij Maison Monty. Nooit teleurgesteld en ook nu weer niet. Getriggerd door de foto, en daar heb ik geen spijt van gehad. Isabella is een Caribbische schoonheid met een lekkere kont.

Had graag veel meer over de date willen vertellen, want dat maakt een recensie leuk om te lezen, maar alle heisa rond 'de vele klachten' maakt het er niet leuker op. Daarom geen details. Herhalingsgevaar: ja!
 
Ik zou graag meer weten over haar uiterlijk. De enkele foto op de site is grotendeels nietszeggend. Jij kent m'n smaak, zou ik het wat vinden? Je hoeft ook niet veel details te vermelden over je bezoek, maar persoonlijkheidstype, inzet etc. zijn toch nuttig om te weten.
 
Ik schreef dit een tijdje terug in een WHEM topic, misschien heb je er wat aan.
Isabella is een leuke vurige kleine latina. Jong (19-20) en zeer energiek, beslist niet passief.
Zeker een bezoekje waard.
Tenminste een beetje eigen initiatief en een gezonde dosis uithoudingsvermogen adviseer ik wel.
Ik vond haar lief, enthousiast en vrolijk, een zeer energieke dame met een hele goede inzet.
Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.
 
Ik schreef dit een tijdje terug in een WHEM topic, misschien heb je er wat aan.

Ik vond haar lief, enthousiast en vrolijk, een zeer energieke dame met een hele goede inzet.
Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.
Volledig mee eens. Ik vind haar een knappe jongedame. Nog strak in haar vel. Leuk gezicht. Nederlandse taalbeheersing kan beter, maar is voldoende om een goed gesprek mee te voeren, al zul je enkele woorden moeten uitleggen. In mijn beleving echt ebony en helemaal mijn smaak. Haar haar zat bij elk bezoek anders. Aanvankelijk kroes (mijn smaak), telkens op een andere manier, later gestijld (nog steeds prima).
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor een tweede, langere date met Isabella bij Monty binnengewipt, omdat we in de eerste date wel een leuke klik hadden. Best wel wat gemeenschappelijke interesses, want nee, haar cultuur is me niet vreemd.

Kom er al heel wat jaren bij Monty mooie en leuke meiden tegen en eigenlijk nooit teleurgesteld geweest, mooie kamers ook (vooral 3 en 4 natuurlijk). Ik herkende me ook nooit in de klaagzangen over dubbele boekingen op dit forum, maar ja, deze keer stond ik ook raar te kijken toen me doodleuk verteld werd dat er dubbel geboekt was voor Isabella! 😖😖 Wat een amateurisme zeg.

Isabella is een leuke ebony dame. @Rondwandelaar, ik kan niet zeggen dat het een poppetje is à la Mila. En ze heeft geen superstrakke buik, maar wel jong, een heerlijke zachte huid en lekkere caribbische curves en kont. Mooie ogen, haren en lippen. 😋 NB. Geen cup A.

Het was die dag redelijk chaotisch bij Monty en ik had het idee dat het onze date aanvankelijk niet ten goede kwam, een beetje onrustig allemaal. Desondanks hebben we daarna toch wel heerlijk van elkaar kunnen genieten. Ze laat ook wel merken dat ze er echt zin in heeft. Ik had ruim de tijd genomen voor onze date om lekker lang met haar intiem te zijn. In lepeltje-lepeltje schoot ik mijn condoom vol toen ik tussen die heerlijke billen lag te batsen. Ze dacht dat ik kort voor einde van de tijd een tweede keer niet klaar zou kunnen komen, maar ik zei 'O jawel hoor als je zo met die billen van je loopt te schudden.' En ja hoor, daar kwam ik een tweede keer, alleen wilde ze helaas niet dat ik over haar billen zou spuiten. Herhalingsgevaar zit er nog steeds in 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan