Recensie Antonia, Maison Monty, Rijswijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spuitgast

Wandelaar
Forumpionier
84
30/06/21
43
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/antonia/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben bij Antonia geweest. Hieronder de link naar haar zus en weet nu waarom het zussen zijn. Zelfde ervaring als @Mssucces .


Op een of andere manier had ik meteen moeten weigeren toen bleek dat ze als enige beschikbaar was. Er waren een paar anderen waaronder haar zus nog bezig waar ik op kon wachten. De manier van voorstellen en met mij mee gaan verraadde het vervolg al...
Toch maar gedaan ze zag er niet verkeerd uit en had niet veel tijd om te wachten. Half uur gedaan maar om even risico te minimaliseren (evengoed 80 euro aftikken).

De gastvrouw zei bij mij ook dat ze onervaren was of ik daar even rekening mee wilde houden. Op de kamer bleek daar niet zo veel van. Ik vroeg veel aan haar probeerde echt gesprekje aan te knopen maar kreeg enkel kortaf antwoorden. ze zei dat ze 19 was en dit werk al 2 jaar deed. maandje in nl nu. Ik vroeg dan was je dus 17 toen je dit begon. Ja dat klopte. In Roemenie schijnt die grens op 16 jaar te liggen. oke dan..

Er mocht vrij weinig, kussen borsten likken niks mocht, alleen voelen. Totaal geen zin in dit werk, had niks met onervaren te maken. Ik stond onder druk dus kwam snel klaar na kort pijpen en neuken. kon zij uiteraard niks aan doen. maar daarna was het ook armen over elkaar en afwachten tot ik wat ging doen, heb ook soort van massage gehad wat meer wrijven en vuistrollen was.
Daarna ging ik haar nog even voelen maar dacht waarom ook eigenlijk. Als hoogtepunt ging haar telefoon ook nog eens, nam ze gewoon op terwijl ik op haar zat en mannelijke stem stond haar te woord.

Ik raakte per ongeluk haar been aan met mijn pik toen sprong ze op om doekje te pakken. daarna was de tijd om zei ze. Maar ik had van tevoren mijn timer gezet wat ze niet had verwacht denk ik want keek wel schuldig. 20 minuten voorbij. Ik deed dat omdat veel huizen al veel te ruim van tevoren een belletje naar de kamer geven.
Ik had er geen zin meer in en naar de huiskamer gegaan. Daar zat Lucia inmiddels en die zag er wel lekker uit. Maar ik wist de recensies hier en was net klaargekomen dus volgende keer misschien.
Ik heb het verhaal gemeld bij de gastvrouw en mijn beklag gedaan over deze waardeloze dienst.
Ze zei dat ze dat mee nam in de besprekingen. nou ja voor wat het waard is.

Ik vond de ontvangst overigens van de Haagse mevrouw goed. Vriendelijk en stond mij goed te woord vooraf. Zag er ook keurignetjes uit. Mag ook gezegd gezien er ook andere ervaringen over het huis algemeen staan hier.
 
Laatst bewerkt:
Balen zo'n ervaring, ik kan ook niet zeggen dat haar uitstraling me erg trok.
Haar zusje zag er overigens wel goed uit, was vriendelijk en kwam spontaan over toen ik in de huiskamer op een ander zat te wachten, maar ik heb er geen date mee gehad dus kan daar verder niet veel van zeggen. Behalve dat vooral het in haar recensie genoemde extra rekenen voor gewone handelingen me tegen houd.

Ik heb het verhaal gemeld bij de gastvrouw en mijn beklag gedaan over deze waardeloze dienst.
Ze zei dat ze dat mee nam in de besprekingen. nou ja voor wat het waard is.

Ik vond de ontvangst overigens van de Haagse mevrouw goed. Vriendelijk en stond mij goed te woord vooraf. Zag er ook keurignetjes uit. Mag ook gezegd gezien er ook andere ervaringen over het huis algemeen staan hier.
Ik ben niet anders gewend bij Maison Monty. De gastvrouw of (recent ook) heer is altijd keurig netjes, soms wat hectisch, maar nooit onredelijk.
De meeste klachten die ik hoor gaan over dat de agenda niet altijd klopt met de aanwezigen en het niet nakomen van afspraken, maar volgens mij ligt dat meer aan de zelfstandigheid van de dames dan het huis.
Ik denk dan ook dat ze wel wat doen bij (meerdere) klachten.
 
Ik heb het verhaal gemeld bij de gastvrouw en mijn beklag gedaan over deze waardeloze dienst.
Ze zei dat ze dat mee nam in de besprekingen. nou ja voor wat het waard is.
Besprekingen? Zouden ze een soort werkoverleggen hebben met elkaar?
Maandagochtend teamoverleg?
Misschien een bilateraaltje bij de koffie automaat?
Kan me er weinig bij voorstellen. 😅
 
Besprekingen? Zouden ze een soort werkoverleggen hebben met elkaar?
Maandagochtend teamoverleg?
Misschien een bilateraaltje bij de koffie automaat?
Kan me er weinig bij voorstellen. 😅
Balen zo'n ervaring, ik kan ook niet zeggen dat haar uitstraling me erg trok.
Haar zusje zag er overigens wel goed uit, was vriendelijk en kwam spontaan over toen ik in de huiskamer op een ander zat te wachten, maar ik heb er geen date mee gehad dus kan daar verder niet veel van zeggen. Behalve dat vooral het in haar recensie genoemde extra rekenen voor gewone handelingen me tegen houd.


Ik ben niet anders gewend bij Maison Monty. De gastvrouw of (recent ook) heer is altijd keurig netjes, soms wat hectisch, maar nooit onredelijk.
De meeste klachten die ik hoor gaan over dat de agenda niet altijd klopt met de aanwezigen en het niet nakomen van afspraken, maar volgens mij ligt dat meer aan de zelfstandigheid van de dames dan het huis.
Ik denk dan ook dat ze wel wat doen bij (meerdere) klachten.
Bespaar je minimaal 80 € ga er lekker van eten of kies een andere dame die wel wat wil voor doen voor haar geld
 
ik bedoelde dus dat ze wordt aangesproken op haar wijze van service verlenen. Geldt indirect ook voor haar zus als ik het zo lees. Daar wil ik nog wel eens langs gaan
 
Bespaar minimaal 80€ ga lekker uit eten, of kies een andere dame. Maar deze zusje laat ik links liggen.

jammer dat Yessy en haar zus Rosa niet meer van de party zijn.
 
Ik heb beide zusjes gezien bij het wachten in de 'huiskamer'. Hingen verveeld en onflatteus in de stoel, keken niet op of om, toen ik hun namen vragen keken ze me niet eens aan, alleen maar op hun telefoon. Antonia was qua looks helemaal niet mijn type, Lucia zag er wel enigzins aantrekkelijk uit, maar die hele attitude was killing voor enige aantrekking die ik zou kunnen voelen.
 
Ik was in leiden gisteren. Gelukkig niet geweest voor hun. Te veel slechte reviews. In Rijswijk was het al niets voor deze dames met zulke service. Nu maar in leiden proberen om wat klanten te scoren. Snel geld verdienen en weer weggaan is blijkbaar hun tactiek
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan