Recensie Alexa, Maison Monty, Rijswijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
198
16/01/22
207
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/alexa/
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor liefhebber van petite slank blond meisje.
Leuk makeup, beetje opgespoten lippen, barbie popje met lekker klein lichaam. Eigenlijk qua type dus helemaal mijn favourite! Ze is alleen heel passief, wat niet storend is, maar verwacht geen gfe of pse of welke e dan ook. Is gewoon een dame die min of meer alles toelaat, elk standje, hard of zacht. Haar engels is ook matig tot slecht dus helpt ook niet. Neemt zelf de initiatief niet, maar voor een optiekseks met een poppetje vind ik het zelf geil. Oh en lekker strak poesje die heel lekker aanvoelt 😉 Als je haar doggy neemt tegen de spiegel. Oelala. Dus ondanks passief toch 4 sterren. Ze gebruik wel handzeep (!!) als glijmiddel… Dat heb ik nog nooit gezien….. Het werkt wel maar of het goed is voor dr kut… weet niet.
 
I think you @el niño mimado! and I are Leiden Prive frequenters. Have you taken the time to provide feedback of these mediocre experiences to them? At least I haven't and I am going to try providing constructive feedback next time. It's true that some of my best finds have been at LP but unfortunately some of my worst finds have also been at LP 🤣 FYI, I value your reviews. Keep 'em coming!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan