Recensie Mila, Oostende 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotische-massages-in-oostende.html
Totale kosten (in euro)
100
Ik was een uurtje bij Mila. Zeer goede massage. Na een tijdje begon ze mijn ballen te kietelen en ze stak haar vinger binnen om zachtjes mijn prostaat te masseren.
Daarna pijpen en ze deed me zeer lekker spuiten. Ze is heel mooi. Een aanrader.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Eens teug geweest bij Mila (bij gebrek aan iets anders). Het was maanden geleden. Is zeer oppervlakkig. Stevige namaakborsten. Half uur betaald. Nog eens geen douche!! Waar blijft de hygiene.? Moest op buik liggen, dan kommetje water en mijn rug gewassen.Waarom ? !!! ??? Dan mijn poep wat gewassen en het voornaamste werd niet gewassen. Dan een twintigtal minuten op de rug wrijven zonder de minste erotische prikkeling. !!! Dan omdraaien en wat body werk. Tussenin op telefoon. Plots aan de paal rukken, onverwacht brut vinger stukje in kont. Nog wat rukken en t was gedaan. Dan douche in. Heb uiteraard veel liever douche voordien dan nadien voor de hygiëne . Kan ik moeilijk aanraden.

Ik begrijp je reactie en je recensie maar ik heb ondertussen geleerd dat je beter op voorhand afspreekt hoe je t juist wil…
Ik zeg gewoon: graag erotische massage body to body, en dan rustig aftrekken met nadien nog een korte massage…
Als ze dan niet willen luisteren, ligt de fout bij hen en ga ik niet meer terug.
De meeste willen zich er kort vanaf maken. Wat wrijven en hard rukken tot je komt… niet met mij.

Terug
Bovenaan Onderaan