Recensie Mila, Prive BtoB, Eindhoven 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

joopie

Newbie
2
15/02/22
15
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/587996-mila
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst was ik weer een keer op bezoek bij Mila in Eindhoven. Mila is een 27 jarige oost-europese blonde dunne dame. Ze is niet de dame met het grootste aanbod, maar je krijgt wel een echte GFE bij haar. Al merk ik wel dat ze wat losser wordt als ze je een beetje kent. Toen onze date begon betaalde ik 2x 25 bij voor het pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mond. Omdat ik voor een uur geboekt had begonnen we rustig met zoenen en tongzoenen met onze lichamen lekker tegen elkaar. Vervolgens begon Mila me te pijpen en hoewel ze niet veel aandacht aan mijn ballen gaf of heel diep pijpt, doet ze het wel lekker met veel spuug en ze is zeker bereid om zo lang te pijpen als je wil. Ook hebben we nog een lange tijd in standje 69 elkaar gelikt, waarbij Mila me alle ruimte gaf om haar kutje te likken en vingeren en ook vind ze het lekker als haar billen en anus gelikt worden. Daarna hebben we geneukt in verschillende standjes en Mila deed goed mee, de spiegels in de kamer zorgen er voor dat je haar vanuit alle hoeken kan zien. Op het einde kwam ik klaar in haar mond. Enige minpuntje hiervan is wel dat ze meteen naar de wasbak gaat om het sperma uit te spugen. Al met al een fijne date met een sexy jonge vrouw die doet wat ze belooft. Ik had het persoonlijk geiler gevonden als ze wat dieper zou pijpen en meer van sperma hield, maar voor het overgrote deel is Mila wat mij betreft het geld zeker waard. Geen idee of ik ook in halve sterren kan beoordelen, maar mijn eindoordeel voor Mila is 4.5/5.
 
Zowat 100% eens met review Joopie, 3 keer geweest en iedere keer GFE, lekker relaxed, veel kan, pijpen OK, geen gezeik, geen klok- of mobielkijkster en tijd volgemaakt met beetje massage ... en gezellig kletsen. True GFE want je eigen vriendin vindt ook niet alles leuk of lekker 😉🤣🥴?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/eindhoven/587996-mila
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke, slanke, mooie, sexy vrouw uit Letland. Ze is inmiddels al 16 jaar in NL en spreekt onze taal prima.
Ik zag haar advertentie op Kinky en na het raadplegen van deze blog was ik overtuigd.
Ze pijpt langdurig, afwisselend (niet heel diep)en na wat aanwijzingen wist ze al mijn gevoelige spots te stimuleren.
Tongzoenen was in het begin nog wat voorzichtig, maar gaandeweg ging ze mee in het spel.
Ook standje 69 was genieten.. Ze genoot hoorbaar en voelbaar van mijn lik en vingerwerk, al kwam ze niet klaar.
Het laatste deel van de sessie hebben we een 4 tal standjes gedaan, waarbij ze heerlijk strak aanvoelt en lekker weerwerk levert.

Toen ze op de klok keek bleken we al 5 minuten over de eindtijd te zijn, maar dat was geen probleem.
Ze is een beetje afwachtend, maar luistert naar je wensen (als je ze maar kenbaar maakt).
Ze gaat me zeker terug zien :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privebtob.nl/nl/dames/vandaag-aanwezig/mila-detail
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik Mila wederom bezocht.
Elke keer wordt het een stukje beter.
Inmiddels kent ze mijn voorkeur en gaat daar heerlijk in mee,
Ze pijpt extreem lang, met veel afwisseling en ook diep.
Ook bij het beffen geniet ze zeker wel.
Bijna alle standjes zijn mogelijk, of ze probeert het iig.
Alleen anaal is een no go.
Meerdere hoogtepunten is ook geen bezwaar,
Kortom een super GFE welk ik hopelijk nog vaak mag ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar vandaag ontmoet. Afspraak van een uurtje. Voor mij geen herhalingsgevaar. Prima nette dame hoor daar niet van. Maar met de rem erop. Nee mijn vaste dame heb ik nog niet gevonden. Het lijkt wel dat ik een abonnement heb op dames kiezen met wie het klikt en die dan (overigens terecht) voor een carrière switch gaan. Zo is de prachtige Irina op het plein aan een loopbaan in het ziekenhuis begonnen. Ik hou er van om een dame oraal te verwennen maar zoals zij er van kon genieten dat zie je niet vaak. Doorzoeken maart
 
I met her today. One hour appointment. No risk of recurrence for me. Nice lady, don't listen to that. But with the brakes on. No, I haven't found my regular lady yet. It seems that I have a subscription to choose ladies who click with and who then (rightly so) go for a career switch. For example, the beautiful Irina on the square started a career in the hospital. I love to spoil a lady orally, but you don't often see the way she could enjoy it. Search March
What happened that you didnt like? Other experiences here seem positive
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/587996-mila
Totale kosten (in euro)
155
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een fijn uur! Mijn dank aan de mede wandelaars hier en hun verhaal, als ook de recensies op kinky.

Een uur lang mogen spelen met Mila. Een echt sexpoppetje. Heerlijk. Ze doet wat je vraagt en laat gewillig vrijwel alles toe.
Ik mocht likken, vingeren, knijpen, slaan (zachtjes en rustig aan) allemaal in de prijs. Alleen pzc is €20 extra
Net geen top niveau en je merkt af en toe dat ze zich afsluit.
Maar haar mooie lijf, gewilligheid, (voor mij) lekker kontje en strak kutje, zeer goede hygiene en de prijs maken dat echt meer dan goed.
De term Sexpoppetje is daarom ook bewust gekozen.

Ik heb een uur gespeeld en haar laten doen wat ik lekker vind. Ze heeft uitgebreid de tijd genomen om te pijpen zonder condoom. Dat heb ik wel anders meegemaakt. Heb haar in veel standjes genomen. Van langzaam en diep tot hard, snel en diep. Heb regelmatig de rem erop gezet bij mezelf om het uur vol te maken. Daarna in het lekkerste standje bijna door het condoom heen geschoten!

Nog een fijne knuffel en kus bij afscheid.

Ik ga zeker nog eens met haar spelen.
 
De meeste dames zijn de eerste keer ook een beetje "terughoudend".
Ook zij willen aftasten wat voor ""vlees" ze in de kuip hebben.
Maar als er een klik is zijn ze vaak bereid om de volgende keer wel wat extra's te geven. Het is ook een kwestie van "vertrouwen".
Daarom ga ik meerdere keren naar dezelfde dame met als resultaat dat er toch een soort "band" ontstaat en er echt wel meer kan dan je vooraf had gedacht of wat er in de advertentie staat.
Dat geldt zeker ook voor Mila!
 
Deze week ben ik maar weer eens naar de fantastische Mila geweest.
Het blijft voor mij een feest met haar.
Ik bezoek haar niet regelmatig, maar af en toe verlang ik toch weer naar haar kunsten.
Heerlijk en lang pijpen, Neuken in diverse standjes, tongzoenen met passie en altijd in voor een goed gesprek.
Een mooie, slanke vrouw, blond met een bijzondere pony-hair-cut, en met prachtige, sprekende ogen en heerlijke, strakke, kleine borsten met grote nippels.
Kortom: ze blijft een van mijn favorieten.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Tijd geleden bij Mila geweest.
Bij binnenkomst begon het al wat vervelend, ik had namelijk een uur van te voren gebeld of er voldoende dames beschikbaar waren of dat ik beter een afspraak kon maken. Was niet nodig werd mij verteld. Eenmaal bij BtoB was er niemand beschikbaar, alleen Mila na een kwartier wachten.

Al met al was het een ok date, ik was Mila haar laatste voor de dag en dit had naar mijn idee wat invloed op haar enthousiasme. Het zoenen en tongzoenen was maar wat slapjes. Ook de massage was meer kriebelen dan masseren en vrij eentonig. De seks zelf was ok, vrij eentonig en nul initiatief vanuit Mila.

Om toch op een positieve noot te eindigen, Mila pijpt heerlijk, lekker diep en ze speelt ook met je ballen.
 
Tijd geleden bij Mila geweest.
Bij binnenkomst begon het al wat vervelend, ik had namelijk een uur van te voren gebeld of er voldoende dames beschikbaar waren of dat ik beter een afspraak kon maken. Was niet nodig werd mij verteld. Eenmaal bij BtoB was er niemand beschikbaar, alleen Mila na een kwartier wachten.

Al met al was het een ok date, ik was Mila haar laatste voor de dag en dit had naar mijn idee wat invloed op haar enthousiasme. Het zoenen en tongzoenen was maar wat slapjes. Ook de massage was meer kriebelen dan masseren en vrij eentonig. De seks zelf was ok, vrij eentonig en nul initiatief vanuit Mila.

Om toch op een positieve noot te eindigen, Mila pijpt heerlijk, lekker diep en ze speelt ook met je ballen.
Als ik dit zo lees ben jij nog redelijk onervaren op dit gebied.
Je kunt volgende keer beter meteen een afspraak maken als je belt met de dame van je wensen.
Als je de reviews hierboven (zie o.a. die van "WONDERER") had gelezen had je kunnen weten dat Mila een beetje moet aansturen of zelfs domineren.. Ze doet echt veel dingen, maar je moet haar daar gewoon om vragen.
Als je haar een beetje leert kennen is eigenlijk niets te dol voor haar!
Ik heb dit ook pas ontdekt nadat ik haar de tweede keer vroeg om een aantal "speciale" handelingen (die ik leuk / prettig vind).
 
Als ik dit zo lees ben jij nog redelijk onervaren op dit gebied.
Je kunt volgende keer beter meteen een afspraak maken als je belt met de dame van je wensen.
Als je de reviews hierboven (zie o.a. die van "WONDERER") had gelezen had je kunnen weten dat Mila een beetje moet aansturen of zelfs domineren.. Ze doet echt veel dingen, maar je moet haar daar gewoon om vragen.
Als je haar een beetje leert kennen is eigenlijk niets te dol voor haar!
Ik heb dit ook pas ontdekt nadat ik haar de tweede keer vroeg om een aantal "speciale" handelingen (die ik leuk / prettig vind).
Heb vooral dames bezocht pre corona tijd, waaronder regelmatig bij BtoB. Helaas zijn deze dames er niet meer, dacht op de bonnefooi wel even langs te komen maar voor de zekerheid even te bellen. Helaas, lesje voor de volgende keer
 
Terug
Bovenaan Onderaan