WHEM Mila/Silvia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.349
30/06/21
3.436
43
Iemand al bekend met deze dame?


Even later ook op Kinky verschenen, ik probeer contact te leggen maar krijg maar 1 'vinkje'.
 
Mogelijk heb je nog gelijk ook...De reactie (zowel text als beeldmateriaal) die ik uiteindelijk kreeg was niet echt een aanleiding voor mij om nog verder te reageren nee. Of het was haar booker, dat weet ik niet natuurlijk...
Vond haar wel degelijk aantrekkelijk, maar okay. Helaas 🤷🏻 (wat mij betreft).
 
Gezien de bovenstaande reacties wil ik graag even reageren. Op 25 mei heb ik Mila bezocht. Erg energiek, aardig en temperamentvol. Ze zou nog een week in NL blijven.
Zijn de foto's echt en recent? En wat zijn die rode plekken op haar lichaam? Lijkt wel op syfilis vlekjes ofzo….hoop het niet. Doet ze aan tongzoenen?
 
Heb haar niet bezocht, maar de foto's zijn echt. Recent weet ik niet, wel hebben ze een flinke lading photoshop (heb een 2 sec. filmpje). De "vlekjes" zijn allemaal kleine tattoos, nooit eerder gezien. Rode en blauwe "dingetjes".
 
Heb haar niet bezocht, maar de foto's zijn echt. Recent weet ik niet, wel hebben ze een flinke lading photoshop (heb een 2 sec. filmpje). De "vlekjes" zijn allemaal kleine tattoos, nooit eerder gezien. Rode en blauwe "dingetjes".
Zijn de foto's echt en recent? En wat zijn die rode plekken op haar lichaam? Lijkt wel op syfilis vlekjes ofzo….hoop het niet. Doet ze aan tongzoenen?
De foto's zijn inderdaad echt en allemaal kleine tattoos, precies zoals OIHLV zegt… Ik heb niet geprobeerd te tongzoenen, dus dat weet ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan