Recensie Azul, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
427
15/09/24
570
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2245192-azul
Totale kosten (in euro)
250
Gisteren bij deze mooie dame langs geweest. Azul is precies zoals op de foto's, haar profieltekst klopt ook met de service die ze geeft. De twee kinky reviews zijn ook echt.

Azul is sensueel met een dominante kant. Ze is dus geen volbloed meesteres. Rustig en bekwaam doet ze haar service. Ik zou zeggen dat Azul de perfecte persoon is voor beginners die eens wat kinky dingen willen proberen. Ook is ze perfect voor personen die niet het harde SM zoeken, maar meer sensuele aspect van de dominantie.

Alle aangevinkte opties hebben we gedaan. Ik ga er niet uitgebreid op in. Persoonlijk heb ik me heel erg vermaakt bij Azul en ze zal me zeker veel vaker zien 😊

Er is in het verleden veel discussie over deze dvp geweest, dacht dat er dus wel al een recensie topic was. Blijkbaar enkel WHEM-topics.
Soms staat het wel in de advertentie, soms niet, maar lijkt me wel nuttig te vermelden dat Azul een post-op trans is.

Laatst bewerkt:
Er is in het verleden veel discussie over deze dvp geweest, dacht dat er dus wel al een recensie topic was. Blijkbaar enkel WHEM-topics.
Soms staat het wel in de advertentie, soms niet, maar lijkt me wel nuttig te vernelden dat Azul een post-op trans is.
Niets van gemerkt eerlijk gezegd. Stem is volledig vrouwelijk. Mijn vrouw die zelf trans is heeft haar foto's ook gezien en zei dat ze vrouw is.

Enige dat ik wel weet is dat ze tot nu toe vrij eerlijk tegen me geweest is. Ik gaf haar per ongeluk 10 euro te veel wat ze meteen terug wilde geven totdat ik zei dat het niet hoefde. En nog een paar andere dingen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan