gaan op die banaan
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Plassex
- Soft SM
- Voetfetish
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2245192-azul
- Totale kosten (in euro)
- 250
Gisteren bij deze mooie dame langs geweest. Azul is precies zoals op de foto's, haar profieltekst klopt ook met de service die ze geeft. De twee kinky reviews zijn ook echt.
Azul is sensueel met een dominante kant. Ze is dus geen volbloed meesteres. Rustig en bekwaam doet ze haar service. Ik zou zeggen dat Azul de perfecte persoon is voor beginners die eens wat kinky dingen willen proberen. Ook is ze perfect voor personen die niet het harde SM zoeken, maar meer sensuele aspect van de dominantie.
Alle aangevinkte opties hebben we gedaan. Ik ga er niet uitgebreid op in. Persoonlijk heb ik me heel erg vermaakt bij Azul en ze zal me zeker veel vaker zien
Azul is sensueel met een dominante kant. Ze is dus geen volbloed meesteres. Rustig en bekwaam doet ze haar service. Ik zou zeggen dat Azul de perfecte persoon is voor beginners die eens wat kinky dingen willen proberen. Ook is ze perfect voor personen die niet het harde SM zoeken, maar meer sensuele aspect van de dominantie.
Alle aangevinkte opties hebben we gedaan. Ik ga er niet uitgebreid op in. Persoonlijk heb ik me heel erg vermaakt bij Azul en ze zal me zeker veel vaker zien