- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/milagros-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 500
Ben niet zo een fan van de zuidamerikaanse DVP aangezien de keren dat ik het geprobeerd heb meestal niet de persoon die opendeed de persoon was die je vanuit de advertentie dacht te zien, ik heb het eigenlijk opgegeven en daarbij ik ken een paar vaste vlaamse dames die echt goed zijn en dat is voor mij genoeg
maar ik kon er niet omheen dat de Foto's van Milagros mijn aandacht trokken
Milagros heeft ook een uitgebreide instagram pagina die exact dezelfde persoon en ook exact een paar van dezelfde foto's bevat als op haar advertentie van RL. Dat leek mij nu wel heel veel moeite om uiteindelijk nep te zullen zijn. Die foto's en video's tonen een heel mooie meid en ze doen ook een beetje vermoeden dat dit een leuke aangename meid is.
Afgesproken via Whatsapp ging vlot.
En dus
De foto's zijn honderd procent juist, supermooie meid.
Daarbij ook een heel aangenam en vrolijke persoon.
Conversatie niet helemaal gemakkelijk, spaans uiteraard, engels een beetje Met die twee kwamen we al een heel eind. Voor extra uitleg was toch soms Google translate nodig
Ze ontvangt in een prima appartement in Elsene, de week daarvoor was ze in Antwerpen maar door agenda problemen toen niet tot een afspraak gekomen.
En ze doet dus ook echt wat op haar advertentie staat
GFE met zoen/tongzoen.
Het onderdeel massages
PZC
IMC
Geniet echt oprecht mee
wij hebben er een zalige date van gemaakt
Herhalingsgevaar zeker
ja ze is een stuk duurder dan vele andere dvp's maar echt zijn geld waard
maar ik kon er niet omheen dat de Foto's van Milagros mijn aandacht trokken
Milagros heeft ook een uitgebreide instagram pagina die exact dezelfde persoon en ook exact een paar van dezelfde foto's bevat als op haar advertentie van RL. Dat leek mij nu wel heel veel moeite om uiteindelijk nep te zullen zijn. Die foto's en video's tonen een heel mooie meid en ze doen ook een beetje vermoeden dat dit een leuke aangename meid is.
Afgesproken via Whatsapp ging vlot.
En dus
De foto's zijn honderd procent juist, supermooie meid.
Daarbij ook een heel aangenam en vrolijke persoon.
Conversatie niet helemaal gemakkelijk, spaans uiteraard, engels een beetje Met die twee kwamen we al een heel eind. Voor extra uitleg was toch soms Google translate nodig
Ze ontvangt in een prima appartement in Elsene, de week daarvoor was ze in Antwerpen maar door agenda problemen toen niet tot een afspraak gekomen.
En ze doet dus ook echt wat op haar advertentie staat
GFE met zoen/tongzoen.
Het onderdeel massages
PZC
IMC
Geniet echt oprecht mee
wij hebben er een zalige date van gemaakt
Herhalingsgevaar zeker
ja ze is een stuk duurder dan vele andere dvp's maar echt zijn geld waard