Recensie Milana, Amstelveen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marakuhu

Stamgast
394
26/09/22
300
99
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/591556-milana
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
I visited Milana last week. The experience was below average because it was really mechanical. From the moment I entered, it felt like nothing more than a transaction. It was like- "Ok, now open your clothes", "Ok, now take a shower", "Ok, now lie down" etc.- you get the point.

If you read my reviews, I am good at making girls cum by licking and rubbing their pussies. She couldn't stop herself from cumming but felt shy of acknowledging that she came. She did enjoy it but upon asking how she felt, she didn't answer.

French kissing as usual was from a distance. She got really horny at one point and started kissing but then realized it's not in her genes to French kiss probably and immediately backed off.

And lastly- and I hate this the most- like "the most"- "Baby, please cum soon". And it was only about 40 mins out of the 1 Hour I had booked.

No goodbye kiss, no asking how was my experience.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ondanks bovenstaande toch een afspraak gemaakt met Milana.
Puur omdat het mijn type is en het tegenwoordig in is om 120+ euro te vragen voor een half uur.
Bij Milana is dat dus niet het geval.

Na veel videobellen kwam ik bij haar flat terecht. Ze had d'r deur al openstaan en stond te wachten in een redelijk sexy pakje. Wat ik tijdens het videobellen al vermoedde is dat haar foto's zeker 5 jaar oud zijn. Ze is klein, en op zich petit maar wel met een buikje en een grotere kont dan op de foto's. Ik vermoed dat ze ooit gebaard heeft. Na de financiën mocht ik me uitkleden in de slaapkamer. Het licht ging uit en nadat ze terugkwam en ik op bed ging liggen begon ze met pijpen MC. Dat deed ze op zich vrij soepel en was niet onaardig. Na verloop van tijd wilde ik dr beffen en dat was geen probleem. Ondanks dat het vrij donker was zag ik wel dat ze een mooi kutje heeft. Ze gaat daar idd wel flink in op wat niet helemaal strookt met haar persoonlijkheid / gedrag, maar goed faken vind ik op zich ook prima en het was best aanstekelijk. Nadat ze (al dan niet) klaarkwam meteen begonnen met neuken, rubber had ik toch al om. Glijmiddel was niet nodig, ze is niet heel strak en ze was vrij nat.
Tijdens het neuken vermeed ze tongzoenen maar verder was het niet heel slecht.
Wat wel vrij slecht was is haar reactie na afloop. Vragen werden beantwoord met een enkel woordje terwijl ze op haar tel bezig was.

Conclusie: ik heb slechter gehad, helemaal als je kijkt naar de prijs. Maar een gfe is het verre van en hhgevaar is denk ik ook 0
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.743
Berichten
733.199
Leden
33.753
Nieuwste lid
Sletkapje
Terug
Bovenaan Onderaan