Recensie Milana, Amsterdam 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
53
01/04/22
54
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4550695-milana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was gewend aan de oude prijzen van 150 euro voor een uurtje maar ben er na 3 mindere ervaringen achter gekomen dar de oost Europese toppers nu allemaal rond de 200 zitten.
Dus de sprong gewaagd met Milana, en man daar heb ik geen spijt van gehad.
Ik heb een ding dat ik kleine kadootjes maak voor de dames om het ijs te breken en dit werkt tot nu toe best goed.
Na de tijd te hebben afgesproken haar kant op gegaan en ze bleek in de buurt te zitten, erg verleidelijk dus voor herhalingsbezoekjes.
Die zijn er ook van gekomen.
De eerste keer hebben we erg lang samen zitten praten zij aan de prosecco en ik aan het water.

Dit zorgde ervoor dat het lichamelijke wat korter duurde maar dat maakte het niet minder intens.
Het is lang geleden dat er zo goed op mijn noten is gelet.
Mijn tampeloeris is zeker niet vergeten.
Ik hou van een tijdje tussen de benen te likken maar het was al snel voor haar te opwindend en ze wou komen met mij in haar.
Volgens mij is dat ook gelukt.
Dat blijft natuurlijk altijd de vraag en het kontgaatje checken voor samentrekken heb ik niet gedaan.
Ze is een super lieve vrouw en zorgt goed voor je als je bij haar bent.

Al met al een heerlijke ervaring en zoals gezegd ben ik ook al bij haar terug geweest.
 
Ik heb de ervaring met topic gezien en kan me wel vinden in het eerst praten, maar zelf vond ik dat dus niet zo'n probleem.
Maar ja ik ben dan ook een watje.
Dat arrogante herken ik alleen niet.
Als je een klik met haar hebt is het voor mij in ieder geval een leuke dame voor een leuke tijd.

Ik ga maar eens meer hier lurken en de dames die hier hoog staan aangeschreven bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Milana geweest. Ze ontving op een goede locatie in Amsterdam. Ze is vriendelijk, haar Engels is goed en ze komt de afspraken na. Het beste beeld van haar krijg je als je naar haar video kijkt. Dat beeld is wel iets beter dan de werkelijkheid. Ik vind haar eigenlijk net te duur, maar ze is een veilige keuze. Dat was een belangrijke overweging voor mij, want geen van mijn favoriete dames zijn in het land :cry:. Dus wel kans op herhaling, maar niet op korte termijn.
 
Milana is a nice lady that looks like her photos. As the comment above stated, her video is indeed the most accurate representation of her.

When I arrived, she welcomed me with a nice bottle of Gin and made me feel very relaxed. After a brief conversation, she guided me to her shower and put on some nice music while I was taking care of that. Her service was not rushed at all and we took our time to play in bed. After we both finished, we cuddled in bed and talked until the time ran out. I believe I stayed for about 10min longer than an hour, so I really mean it when I say she does not rush.

I definitely hope to see her again.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Totale kosten (in euro)
200
Prima contact met volgens mij echt de dame zelf. Daarna afgesproken en na opgave van 2 adressen uiteindelijk bij haar gekomen. Ze is er voorzichtig met wie ze ontvangt.
Bij binnenkomst staat er een mooie dame te wachten. Ze ontvangt rustig, bied wat te drinken aan en maakt even kennis.
Na verloop van tijd even lekker douchen en dan staat ze in een mooi setje te wachten. Ze pakt aardig de regie en begint met een lekkere maar doorsnee pijp beurt.
Ik had voor een uur afgesproken en dan verwacht ik toch wel dat alles lekker lang duurt. Helaas kreeg ik de indruk dat ze snel door de verplichtingen heen wilde.
De service was goed, maar voelde prichtmarig, en na 4 minuten pijpen wilde ze snel door.
Heb het uiteindelijk kunnen rekken, en de seks was oké, maar toch geen herhaling voor mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4550695-milana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb twee afspraken met deze jonge vrouw. De eerste keer een leuke conversatie vooraf, waarna een leuke vrijpartij. Dat smaakte naar meer. We maakten later een tweede afspraak. Alles hetzelfde, inclusief de onderwerpen waarover ze converseerde. Dat haalde de sjeu er een beetje vanaf, maar voor het erotische deel kan ik alleen zeggen: aanbevolen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Milana is een knappe en intelligente vrouw waarmee je ook een gesprek kan voeren. In een uur mogen genieten van deze dame.
Is heel lief en bouwt het leuk op. Zoenen is wel wat minder helaas (geen GFE). Verder prima, intiem in meerdere standjes. Achteraf wel een prima bezoek, maar niet dusdanig speciaal voor een herhaling. Ik zou zeggen, als je de foto's leuk vindt en een uurtje wil genieten is het aan te raden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4550695-milana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Milana is a nice lady. She makes you feel comfortable as soon as you enter. She is very beautiful, if you like Eastern European ladies I think she is quite a good representation of that. The date always starts with conversation on the living room, I personally do not think this is a bad thing as makes the whole experience feel less mechanic and transactional. She cares for hygiene a lot, which I believe is good. Her service overall is really good. French kissing is possible and she gives a good blowjob including ball sucking a licking. Sex is also good possibility of different positions. She asks for what you like and actually encourage you to tell her. Overall really good experience on my end.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan