WHEM Milana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen vrijdag geappt. Denk via een booker die gelijk mij het volgende appte:

My price: 30 min -120, 45 min -150 60 min -200, 2 H -350 My service: Kisses, change of position, cunnilingus, blowjob without a condom. Foreplay included
Addres : …
when you come?

Extra
Cim+50
Cif+50
Anal+150

Videootje gelijk ontvangen.

Geen afspraak gemaakt aangezien ik een bookerfobie heb. Maar ben ook wel benieuwd naar een recensie. Ik ga net als jullie gewoon wachten. 😂😂😂
 
Dat vermoedde ik al, gezien de opzet van de advertentie. Die booker verstuurd een auto-reply met dezelfde tekst en soms een shitload aan emoticons. Krijg daar ook een beetje jeuk van, maar ja...wat kan die dame in kwestie eraan doen 🤷🏻 Makkelijk is het wel 😅
 
Called last Friday. Think through a booker who immediately app me the following:

My price: 30 min -120, 45 min -150 60 min -200, 2 H -350 My service: Kisses, change of position, cunnilingus, blowjob without a condom. Foreplay included
Address: …
when you come?

Additional
Cim+50
Cif+50
Anal+150

Received video right away.

Didn't make an appointment as I have a bookerphobia. But I'm also curious about a review. I will just wait like you.😂😂😂
I agreed to meet but when I came to the hotel - she disappeared.
and all extras now removed so I am wondering what this girl really knows about she suppose to offer on the date.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan