Recensie Milana, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JongEnWilWat

Newbie
Forumpionier
14
27/07/21
18
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4832022-milana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest.

Het is de dame van de foto's, ziet er dus goed uit en ze is beleefd. Dat was ook gelijk het gros van de positieve punten van de date.

Na binnenkomst en opfrissen mocht ik gaan liggen. Zoenen kon helemaal niet, laat staan tongzoenen, omdat last had van haar mond of zo. Toen ik de afspraak maakte, gaf de boeker aan dat tongzoenen mogelijk was. Ik zei dat ik dan liever voor een halfuur wilde blijven omdat ik ook voor het voorspel kom en vroeg een deel van mijn geld terug. Dit werd niet geaccepteerd omdat het volgens haar de schuld was van de boeker. Vooruit dan maar. Ze begon me plichtmatig te pijpen waarna al gauw het condoom werd gepakt en we overgingen op intiem.

Intiem was het beste van haar uitgevoerde diensten maar ook dat voelde een beetje plichtmatig.

Al met al was het niet bijzonder gezellig en ben ik op eigen initiatief een klein halfuur na binnenkomst vertrokken.

Misschien trof ik haar op een slechte dag maar mij ziet ze niet meer terug.
 
Ik was er deze week. En bij mij had ze een zeer slechte dag. Ik mocht niet eens in de buurt van haar mond komen. Pijpen was kort en met de hand.
Kortom, ze ziet er goed uit maar de service is waardeloos. Mij ziet ze ook niet meer terug.
Algemene beoordeling: 1 ster.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan