Recensie Milena, Utrecht (voorheen Almere, Zoetermeer) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JonJSnow

Wandelaar
Forumpionier
41
19/07/21
58
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/6942220-milena
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanochtend, nadat ik gisteren een foto geappt had, met Milena in Almere afgesproken. Via WA is ze nogal kortaf, zakelijk, maar wel duidelijk.
Prima lokatie, douchen mogelijk.
Helemaal de vrouw van de foto's en mooier, vriendelijker. Alles puur natuur. PZC was 50 extra, maar de rest zat in de prijs.
Een heerlijk GFE uurtje ervaren, waarbij ze echt aktief meedeed en gelukkig was er geen glijmiddel nodig!
Geeindigd met een heerlijke massage en prettig gesprek in het engels.
Voor mij een groot herhalingsgevaar en gelukkig zit ze nog wel even in Nederland.
 
Deze dame zit nu in Utrecht en heeft uitsluitend lovende recensies op kinky. Ik vind pzc en cim wel bizar geprijsd. Wil je beide en een half uur blijven dan betaal je dus 80 euro voor het verblijf van 30 minuten, 50 euro voor pzc en nog eens 30 voor cim. In totaal dus 160 euro! Ik vond de prijsverhoging van 100 naar 120 euro voor een half uur door een van mijn favoriete dames al veel van het goede, maar Milena doet er nog een flinke schep bovenop. Wat wel voor haar pleit dat ze er helder en duidelijk over is in haar profiel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
140 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Milena twee keer gezien en ik vind haar een top vrouw. Nou moet ik zeggen dat ik graag voor de girlfriend experience ga, en die heb ik zeker gehad. Ik betaalde eerste keer voor 45 minuten 110 euro. De tweede keer betaalde ik 30 euro extra voor tongzoenen totaal dus 140 euro. Dat tongzoenen is top, vol en niet terughoudend. Verder is ze heerlijk zacht en schoon. Ik werd in een bekend appartement ontvangen. Ze zei me dat ze wist dat ik daar vaker was geweest. Hoezo? Dat weet ik niet maar dat is kennelijk ergens bijgehouden. Videocall enzo hoefde ook niet. Ze ontving me in doorschijnend hesje op mooie hakken. Ze is een erg lieve vrouw. Ik kon even douchen en het was een mooie droom waarin Milena mij verwende. Ik mocht haar ook uitgebreid ook verwennen. Zij on top rijden terwijl we tongzoenen. Wow, wat een droom was ik in beland zeg. Alles in een mooi schemerende kamer waar overal kaarsjes branden. En overal in die kamer staan grote bossen bloemen en kado's van haar fans. Want die heeft ze volop. Bij haar had ik echt het idee dat we samen met elkaar bezig waren. Heerlijk! In missionaris gefinished. Ik ging heel rustig van haar af en toen zei ze dat ze klaar wilde komen, en of ik haar op een bepaalde manier wilde beroeren. Ze betastte zichzelf ook. Tijdens begon ze steeds heftiger te schokken en kreeg ze een vuurrode kop. Haar hart hoorde ik enorm te keer gaan. Ik vond het een heel bijzondere ervaring. Ze bedankte me zelfs. Daarna ging ik met een volledig verliefde kop douchen en na een innig afscheid op pad. Ik vind Milena een prachtige eerlijke vrouw, en het geld dubbel en dwars waard. Ik ga graag weer langs. Ze zit er dacht ik tot 5 december.
 
Zeer benieuwd hoe haar PZC kunsten zijn, daar lees ik niets over helaas. Ik vind in dit geval haar glamour foto's (6 en 7) lekkerder dan de selfies...
Foto 3 kan me wel bekoren...maar welke is nou het meest representatief? En is ze idd 165?

Kortom, wie kan me iets meer vertellen?
 
Ik ben wederom geweest nu in Utrecht. Ze is iets voller dan haar foto's en haar 165 klopt. Haar oog opslag is precies als foto 5. Ze heeft prachtig natuurlijke borsten. Ik betaalde extra voor tongzoenen en dat voelt heel goed, en kan zo lang als je wilt. In alles wat ze doet vind ik haar wel een vakvrouw. Bij het pijpen (mc) likte ze ook mijn ballen. Dus ik denk dat bij pzc ze je niet zal teleurstellen. Ik ben zelf meer gericht op haar poesje en kont. Alles super fris en schoon. Na afloop sprint ze niet meteen weg, maar blijft lekker tegen je aan liggen. Nog een massage gekregen om de tijd vol te maken. Bij het afscheid, zij naakt, nog een volle zoen gekregen. Voor mij de ideale girlfriend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan