Recensie Karina, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
76
25/08/21
119
28
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/3027962-karina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag ben ik bij Karina op bezoek geweest. Contact per WA verliep soepel. Makkelijk parkeren bij flat. En de deur werd open gedaan door de vrouw in de foto's … echt wel een stunner (chica muy guapa in haar taal). Natuurlijke borsten met vrij grote tepels en lekkere billen (wel wat geholpen denk ik).

Wat volgde in de slaapkamer was gemengd. Aan de ene kant voelde het als afwerken, aan de andere kant waren er ook positieve punten. Ik had voor 45 minuten afgesproken en tegen beter weten had ik nog €50 betaald voor pijpen zc (mijn ervaring is dat als dvp's extra vragen voor pijpen zc of tongzoenen dit vaak niet veel soeps is). Het pijpen zc stelde niet veel voor. Zoenen deed ze helemaal niet (gelukkig had ik niet ook nog 'ns €50 betaald voor tongzoenen). Maar ik mocht wel aan haar borsten en tepels zuigen. Heel kort heeft ze mijn penis tussen haar borsten gewreven. Toen ik vroeg of ik haar mocht beffen (in het engels), begreep ze niet meteen wat ik bedoelde (ik moet toch echt het spaanse woord hiervoor leren). Toen ze begreep wat ik wilde, gaf ze aan "only kiss" en maakte een zoengebaar met haar lippen. Ik dacht, dat zul je wel merken … ze lag enigszins aarzelend op haar rug, maar ze bleek geen weerstand te kunnen bieden aan mijn befvaardigheden 🤪. 10-15 minuten later en met kramp in mijn nek kwam ik weer naast haar liggen. Ze had er nu wel zin in. Binnen no time had ze een condoom omgedaan en zat ze in cowgirl bovenop me waarna ze voorover boog, me stevig vast klemde en me zo heerlijk bereed. Toen ik zelf klaar was gekomen, was ze er echter ook weer heel snel vanaf, maakte alles schoon en bleef naast het bed staan dralen … terwijl we nog 5 a 10 minuten hadden. Wat haar betreft zat het er wel op. Bij het aankleden hielp ze me dan wel weer, wat ik toch wel lief vond. Ze bleef ook al die tijd naakt, zodat ik toch nog kon genieten van haar lichaam.

Al met al, geen spijt (behalve dan van de €50 voor pijpen zc), maar voor mij ook niet voor herhaling vatbaar. Karina deelt het appartement denk ik met Ainoa, die ik in eerste instantie had willen bezoeken, maar wat niet tot een afspraak kwam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan