Recensie Milena, Hoogstraten 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gisteren in hetzelfde appartement geweest en heb afgsproken met Erica, tina ws niet aanwezig. bij binnenkomst gelijk gezoend en getongd lekker, vervolgens rustig uitgekleed waarbij ze mij gelijk stevig en hard begon te pijpen PZC staat niet in haar add, maar ze neemt hem helemaal naar binnen. je ballen worden ook niet vergeten! daarna op het bed beland en heerlijk gezoend gepijpt gebeft en aan haar borsten gezogen heerlijk, hierna ging ze in haar favoriete standje op bed klaarzitten en heb haar doggy geneukt lekker. nog even gezoend en ik dacht dit is het, maar ik moest terug gaan liggen en werd echt van top tot teen gemasseerd een super relaxte massage waarbij zelfs mijn tenen en vingers werden gemasseerd het moet niet gekker worden maar het was wel lekker. daarna nog even gezoen en gedouched. echt een top date, had voor 45min geboekt maar ben ruim een uur bij haar geweest. ze is een aardige dame maar spreekt slechts beperkt engels en het wordt indien nodig via translate vertaald.ik ga hier zeker nog eens terug naar toe. Echt TOP!
straf,zonder cd ,anders niet de gewoonte daar ,eens informeren dan
 
Mees63 had me nieuwsgierig gemaakt ,vandaag erica voor een uurtje ,ruim volgemaakt en kan me volledig bij Mees63 aansluiten ,160 eurokes all inn
Ze gaat op verlof van 16 t:m 24 maart
 
Terug
Bovenaan Onderaan