Recensie Milfie, Tilburg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2022

Wandelaar
28
10/08/21
11
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/milfie-ontvangt-jou_6379662
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag een uurtje bij Milfie (Anna) geweest. Mooie Dominicaanse dame, en voor haar leeftijd nog altijd strak in haar vel met alles erop en eraan. Had om 10 uur afgesproken in Tilburg, kreeg ter plaatse het huisnummer van haar appartement (flatwoning). Kamer ziet er netjes uit, beetje klein, maar goed. Eerst een lekkere douche genomen waarna ik koffie en water kreeg. Na een babbeltje begon ze me meteen te pijpen (met condoom), en dat was zalig. Ze bood meteen haar gladde natte poes aan en haar ontdeugend kontje. Daarna nog lekker gemasseerd en flink genomen. Al met al valt ze niet tegen, ook gezien haar leeftijd. Herhalingsgevaar groot.
 
Omgeving paletplein toen ik er ben geweest…..

Ik moet zeggen dat ik het wel vond tegenvallen…. Erg aardige dame, prima ontvangst, maar geen milfie meer hoor…. Eerder een gilfie….

Zoals ik al zei…. Aardige meid…. Pijpen matig, neuken beetje gehaast…. Constant klagen dat ik te diep kwam….

Voor mij geen herhalingsgevaar….
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/milfie-ontvangt-jou_6379662
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben ook bij Anna geweest. Leuke vriendelijke vrouw. Heb een gezellig uurtje gehad. Haar heerlijk mogen beffen (wel wat kort voor mijn eigen smaak). Daarna gepijpt met condoom en in standjes afgemaakt. Ze heeft me nog een prima massage gegeven.
 
Ik moet zeggen dat ik het wel vond tegenvallen…. Erg aardige dame, prima ontvangst, maar geen milfie meer hoor…. Eerder een gilfie….

Zoals ik al zei…. Aardige meid…. Pijpen matig, neuken beetje gehaast…. Constant klagen dat ik te diep kwam….

Voor mij geen herhalingsgevaar….
Mss is de gereedschap te groot voor haar? Wel fijn te weten dan hoef ik wel of niet te reageren😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan