Recensie milfje 42 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roeperke

Wandelaar
42
24/02/22
21
6
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/milfje-42/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Paar weken terug een bezoek gebracht aan deze dame. Afspraak gemaakt, alles kon, geen probleem, super geile praat aan de telefoon. Ontvangt bij haar thuis en als je wagen geparkeerd staat (geen probleem) krijg je het huisnummer.
Deur stond op een kier en eigenlijk had ik toen moeten 360 rond draaien en terugkeren. Man man, wat een rommel, wat een nest was me dat.
Overal rommel, had wel paar kaarsjes aangestoken, matras lag gewoon op de grond in de living. Direct kleren uit en je mag gaan liggen waarna ze begint te pijpen, zonder cd en je haar kan vingeren, likken, aan haar borsten en tepels zuigen en tongen als je wilt. Ze begon me wild te pijpen terwijl ik haar poes (zeker niet recent geschoren) begon te likken. Fake kreunen hoort erbij. Na goed kwartier al op haar borsten geschoten. Kreeg daarna nog een massage die niks voorstelt en waarna ze haar levensverhaal begint (wat intresseert mij dat)
Stond na half uur terug op straat. Herhalingsgevaar 000, ik zou andere wandelaars de raad geven blijf er weg.
Ontvangt enkel als ze der zin in heeft en vooral s' avonds en s' nachts als haar kinderen slapen...
 
Paar weken terug een bezoek gebracht aan deze dame. Afspraak gemaakt, alles kon, geen probleem, super geile praat aan de telefoon. Ontvangt bij haar thuis en als je wagen geparkeerd staat (geen probleem) krijg je het huisnummer.
Deur stond op een kier en eigenlijk had ik toen moeten 360 rond draaien en terugkeren. Man man, wat een rommel, wat een nest was me dat.
Overal rommel, had wel paar kaarsjes aangestoken, matras lag gewoon op de grond in de living. Direct kleren uit en je mag gaan liggen waarna ze begint te pijpen, zonder cd en je haar kan vingeren, likken, aan haar borsten en tepels zuigen en tongen als je wilt. Ze begon me wild te pijpen terwijl ik haar poes (zeker niet recent geschoren) begon te likken. Fake kreunen hoort erbij. Na goed kwartier al op haar borsten geschoten. Kreeg daarna nog een massage die niks voorstelt en waarna ze haar levensverhaal begint (wat intresseert mij dat)
Stond na half uur terug op straat. Herhalingsgevaar 000, ik zou andere wandelaars de raad geven blijf er weg.
Ontvangt enkel als ze der zin in heeft en vooral s' avonds en s' nachts als haar kinderen slapen...
Ik versta dit niet ze vraagt voor een uur 150 € , jij betaald 200 € voor een half uur , wat was er buiten de vuile boel dan aan extra's ? zodat je 200 € hebt betaald .
 
Ik had een uurtje gevraagd en pijpen zonder cd, maar alles was voorbij op goed half uurtje. Daarom centen op voorhand betalen en niets teruggekregen. Neen ze doet het voor het geld, als ze geen centen nodig heeft, dan adverteert ze niet, zit ze in geldnood, dan is ze der. Iedereen weze gewaarschuwd, wegblijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan