Recensie Milfje, Lokeren (Gent) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nn1983

Newbie
16
20/10/23
6
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/heetste-milf-ever/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op zaterdag plots wat tijd over in mijn agenda, en dus even gekeken op Redlights. Ik had de advertentie al een paar keer zien passeren (niet altijd in Gent, soms ook in Blankenberge), maar nu toch eens geprobeerd. Afspreken ging vlot via Whatsapp. Ze ontvangt op wisselende locaties (gaf ze zelf aan), maar wel steeds in de buurt van Gent-Sint-Pieters.

De date was wat mij betreft in orde, maar ze houdt wel van een babbel vooraf. Ik heb daar geen bezwaar tegen, want het verhoogd het GFE-gehalte om eerst al knuffelend op het bed wat te praten. Het feit dat ze redelijk wat persoonlijke dingen verteld, voegt hier enkel aan toe. Na een tijdje zijn we overgegaan naar pijpen (PZC), en dit doet ze echt heel goed. Zo goed zelfs dat ik haar gevraagd heb om te blijven voortdoen, en dat we zelfs niet aan de rest zijn toegekomen.

Algemene indruk: ze is misschien niet meer de jongste (ze is dus geen poppetje van 20 jaar), maar ze heeft zeker geen afgeleefd lichaam. Of de foto's echt van haar zijn, kan ik niet zeggen, maar ze komen wel dicht bij de werkelijkheid. Het was een gezellig uurtje, en ik ben tevreden buiten gestapt. Als je echter een uurtje pompen en stevig doorneuken verwacht, dan denk ik echter dat je teleurgesteld gaat zijn.

Door mijn agenda kan ik moeilijk plannen maken lang op voorhand, maar als ze volgende keer dat ik tijd heb, ook vrij is, dan denk ik wel dat er herhalingsgevaar is.
 
Op zaterdag plots wat tijd over in mijn agenda, en dus even gekeken op Redlights. Ik had de advertentie al een paar keer zien passeren (niet altijd in Gent, soms ook in Blankenberge), maar nu toch eens geprobeerd. Afspreken ging vlot via Whatsapp. Ze ontvangt op wisselende locaties (gaf ze zelf aan), maar wel steeds in de buurt van Gent-Sint-Pieters.

De date was wat mij betreft in orde, maar ze houdt wel van een babbel vooraf. Ik heb daar geen bezwaar tegen, want het verhoogd het GFE-gehalte om eerst al knuffelend op het bed wat te praten. Het feit dat ze redelijk wat persoonlijke dingen verteld, voegt hier enkel aan toe. Na een tijdje zijn we overgegaan naar pijpen (PZC), en dit doet ze echt heel goed. Zo goed zelfs dat ik haar gevraagd heb om te blijven voortdoen, en dat we zelfs niet aan de rest zijn toegekomen.

Algemene indruk: ze is misschien niet meer de jongste (ze is dus geen poppetje van 20 jaar), maar ze heeft zeker geen afgeleefd lichaam. Of de foto's echt van haar zijn, kan ik niet zeggen, maar ze komen wel dicht bij de werkelijkheid. Het was een gezellig uurtje, en ik ben tevreden buiten gestapt. Als je echter een uurtje pompen en stevig doorneuken verwacht, dan denk ik echter dat je teleurgesteld gaat zijn.

Door mijn agenda kan ik moeilijk plannen maken lang op voorhand, maar als ze volgende keer dat ik tijd heb, ook vrij is, dan denk ik wel dat er herhalingsgevaar is.
fotos lijken gefotoshopt ook, staat aangegeven dat ze tattoos heeft maar zie er geen op de fotos, heeft ze veel tattoos?
 
Ik ben er ook al eens voor een half uurtje pijpen geweest en ik kan beamen wat @nn1983 zegt. Heeft goeie blowjob skills, stelt zeker niet teleur. Heeft wel een buikje, maar niet overdreven. Echter zalige borsten en wees eerlijk, wie houdt er niet van een geile mom-body?
 
Enige tijd geleden ook al tweemaal een afspraak met haar (was toen in de studentenbuurt van Gent).
De date was dik in orde, eerst babbeltje vooraf.
Na de babel is ze zelf naar pijpen (PZC) . En dat doet ze echt heel goed. Zo goed dat ze mocht blijven doorgaan om zo klaar te komen in haar mond. En ondertussen kon ik spelen met haar boobs. ZALIG!
Daarna even van positie gewisseld zodat ik haar kon beffen waar ze van genoot.
Ze heeft een hoog GFE- gehalte.
De foto's zijn van haar - de enige fotoshop die ze gedaan heeft, is de blur.
 
Het is een geile dame, ze pijpt heel lekker en als je haar heet krijgt wil ze hard en diep geneukt worden.
Ze is inderdaad al wat ouder dan ze aangeeft, ze heeft ook een lelijke buik die afgezien heeft van een paar zwangerschappen. Ook haar borsten zijn niet meer zo vol als op de foto's, de foto's zijn geen goede weergave van de werkelijkheid.
Dus voor geilheid en inzet krijgt ze 9/10 en voor uiterlijk een 6/10.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lien-147
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag een bij Lien geweest.
Zeer spontane leuke dame.
Ik vind ze knap maar dat is persoonlijk natuurlijk. Na het financiële op bed gaan liggen ze tongzoent met volle overgave en speelt wat met haar zelf wat ik zeer kan appreciëren 😉. Mooie natuurlijke borsten en tepels waar je mag aan zuigen en likken. Dan haar gebeft dat heeft ze zeer graag haar gekreun is een stimulans om door te gaan ook mede dat ze men hoofd vasthield en ze met haar heupen begon te draaien ze kwam lekker klaar. Dan heeft ze me zalig gepijpt. Ik heb ze moeten stoppen of schoot haar mondje vol. Dan rubbertje om en het echte werk.
Omdat ze zo lekker is en terug paar keer is klaargekomen al snel men soldaten moeten laten gaan. Zeer gevaarlijke vrouw wegens herhalingsgevaar 🤣🤣.
Ik ga zeker nog eens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan