WHEM Milissa - Voorburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Walker Magnum

Vaste klant
Forumpionier
233
01/07/21
399
13
Op Kinky was ik aan het grasduinen, totdat ik op het profiel van Milissa stuitte:


De foto's hebben bij mij een gezonde nieuwsgierigheid opgeroepen. Heeft iemand ervaring met deze dame?
 
Laatst bewerkt:
In het verleden diverse meetings met deze dame gehad. Ze ontving eerder in Rotterdam onder de naam Emma. Toen was het een hitsig ding en ze was er niet vies van. Een GFE+. Ze is een heel klein beetje gezet maar dat is bijna niet noemenswaardig. En ze heeft onlangs haar voorgevel vergroot. Helaas zijn haar prijzen een stuk sneller gestegen mijn budget, en ziet het er naar uit dat ze Rotterdam de rug heeft toegekeerd. Daarom al een tijd niet meer bij haar op bezoek geweest.
 
In het verleden diverse meetings met deze dame gehad. Ze ontving eerder in Rotterdam onder de naam Emma. Toen was het een hitsig ding en ze was er niet vies van. Een GFE+. Ze is een heel klein beetje gezet maar dat is bijna niet noemenswaardig. En ze heeft onlangs haar voorgevel vergroot. Helaas zijn haar prijzen een stuk sneller gestegen mijn budget, en ziet het er naar uit dat ze Rotterdam de rug heeft toegekeerd. Daarom al een tijd niet meer bij haar op bezoek geweest.
Bedankt voor de info, deed ze ook aan echt tongzoenen ?
 
Deze dame afgelopen week bezocht. Zeer tot min tevredenheid. Afspreken ging eenvoudig en duidelijk, inclusief videocall. Foto's lijken niet meer exact, maar ze is het zeker. Ietsjes ouder, ietsjes gezetter, maar niet als bij zovele anderen tien jaar en twintig kilo meer. Deed open in een nachtjurkje met niets eronder, wat ik pas ontdekte nadat ze uitdagend op de leuning van de bank ging zitten en mij alvast een subtiel inkijkje bood op het gebodene. Genoot zelf ook, of ik moet me sterk vergissen. Maar zelf stelde ze: ik hou van geld en van sex.... dussss
Heb met volle teugen genoten van onze tijd samen, waarbij aan klokkijken niet werd gedaan. En daarbij hebben we ook veel gelachen. Het is een slimme dame met een goed gevoel voor humor. Toen ik haar keurig vroeg of ik in haar mond mocht klaarkomen, antwoordde ze: probeer het! Ik miste net :)
Ze is hier meestal maar voor kortere periodes, vertelde ze. Wat me heel verstandig lijkt overigens. Is nu ws al op weg naar huis, maar komt zeker weer terug. Dan ziet ze mij zeker terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan