WHEM Milla, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.322
30/06/21
3.419
43
Fake lijkt me, maar wie weet?

 
Vermoeden was groot, maar soms blijkt het tegendeel...

Oh, en 097 nummers zijn puur voor data, aldus ACM:

"...Het zijn geen regiogebonden netnummers, maar een vervanging voor mobiele 06-nummers. Telefoonnummers beginnend met 097 worden ingezet voor "machine-to-machine"-diensten. Dit wil zeggen dat ze gebruikt worden voor apparaten die informatie verzamelen en automatisch doorzenden naar een ander apparaat..."
 
Het ziet er niet uit als het Dubai dat ik meestal voorbij zie komen, maar ik heb geen idee verder. Zelf nooit in Dubai geweest.

Dit lijkt me zo'n advertentie zoals je ook die 'Hot Girl' advertenties had.
 
Vind deze leuker.
Kon niets vinden met reversed search.

Maar goed, wie weet meldt iemand zich. 097 laat ik ff voor wat het is 😅
 
Het ziet er niet uit als het Dubai dat ik meestal voorbij zie komen, maar ik heb geen idee verder. Zelf nooit in Dubai geweest.

Dit lijkt me zo'n advertentie zoals je ook die 'Hot Girl' advertenties had.
Ik heb er jaren gewoond en de setting is zoals Dubai eruit ziet.
Opgedirkte Russische vrouwen zijn daar genoeg te vinden maar merkwaardig genoeg (en verklaar me vooral voor gek) zie ik het aan de deur en deurklink op de laatste foto.
 
Maar eigenlijk zou de advertentie dan ook legit kunnen zijn. Die meiden werken een tijdje in Dubai, doen vervolgens een rondje Europa, terug naar huis, tripje Dubai, enz...
 
Ja idd. Dat dacht ik dus ook net...
Ns ff kijken of er nog fotos bijkomen, gebeurd ook nog wel eens.
 
Laatst bewerkt:
Maar eigenlijk zou de advertentie dan ook legit kunnen zijn. Die meiden werken een tijdje in Dubai, doen vervolgens een rondje Europa, terug naar huis, tripje Dubai, enz...
Zou kunnen, maar een Rus krijgt op dit moment geen Schengenvisum.
Ik denk dat Milla nog altijd vrolijk in Dubai zit en vermoedelijk geen idee heeft dat haar advertentie op een NL site staat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan