Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe foto's zijn, zeker weten, niet in NL gemaakt (vermoedelijk Dubai) en het telefoonnummer kan ik al helemaal niet plaatsen.Fake lijkt me, maar wie weet?
Milla
Hello, I Milla I very cute, sexy, charming girl.You want to have a good time?I will bring you a lot of pleasure do not be shy - write kiss kiss!...www.kinky.nl
Klopt; het is een beetje bluf. Maar toch ben ik er vrij zeker van dat dit Dubai is.Ik vind het wel knap dat je op basis van die drie foto's kunt inschatten waar ze vermoedelijk gemaakt zijn.
Ik heb er jaren gewoond en de setting is zoals Dubai eruit ziet.Het ziet er niet uit als het Dubai dat ik meestal voorbij zie komen, maar ik heb geen idee verder. Zelf nooit in Dubai geweest.
Dit lijkt me zo'n advertentie zoals je ook die 'Hot Girl' advertenties had.
Zou kunnen, maar een Rus krijgt op dit moment geen Schengenvisum.Maar eigenlijk zou de advertentie dan ook legit kunnen zijn. Die meiden werken een tijdje in Dubai, doen vervolgens een rondje Europa, terug naar huis, tripje Dubai, enz...