Recensie Milou, Rendez-Vous Prive, Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dutchrens

Wandelaar
25
29/04/24
39
8
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/milou/141520
Laatst Milou bezocht en ik moet bekennen dat ik volgens mij een nieuwe favoriet heb gevonden. Bij binnenkomst waren de meeste dames bezet en kwam Milou voorbij gelopen. Wat een prachtige vrouw dacht ik meteen! Dus aan de host gevraagd wie dat was en ze vertelde mij dat dit Milou was en iets later beschikbaar zou zijn.

Na een uur kwam ik weer terug om de avond spannend te beginnen met haar. Ze ging liggen in een onwijs mooie setje op het bed terwijl ik mijzelf ging opfrissen. Direct was er een leuke klik en kon ik haar prachtige figuur bekijken vanaf de douche. Na het praten gingen we heerlijk zoenen en op verkenning van elkaars lichaam. Ze is 100% natuurlijk wat ik zelf altijd het mooiste blijf vinden. Intiem was ze zeer goed verzorgd en smaakte zo ook heel fijn. Als je sociaal en nuchter in contact met haar ben geeft ze zich volledig over. Beide zijn we heerlijk gekomen.

Ik heb me onwijs thuis gevoeld en genoten van ons uurtje samen. Absoluut voor herhaling vatbaar en was verbaasd dat er nog geen review over haar was!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
210
Vandaag bij Milou geweest. Normaal ga ik altijd naar Lizzie, maar die werkt vaste dagen en ik kon deze week niet op woensdag. Dus gebeld met RVP om advies te krijgen voor een dame die in de lijn van Lizzie ligt. Eén van de namen die toen genoemd werd was Milou, dus even haar profiel op de site bekeken en dat sprak me wel aan. Daarnaast had ik ook de recensie hier gezien en dat alles was genoeg om me over de streep te trekken.

De date zelf ga ik niet teveel over in detail, maar wat mij betreft was het geslaagd! Milou is een leuke, knappe jongedame die er overduidelijk zelf ook van geniet. Daarnaast is het een hele open vrouw waardoor je er ook een leuk gesprek mee kan hebben, iets wat ik niet geheel onbelangrijk vind.

Fijn om een alternatief te hebben gevonden voor als ik weer eens niet op woensdag kan. Mede met dank aan de gastvrouw die ik aan de tel had!

Milou bedankt en wat mij betreft zeker nog eens tot ziens!

di avond bij deze schoonheid geweest. Tweede keer en dan leer je elkaar beter kennen. Was zeer geslaagd uur weer. Ook hier kan je lekker jezelf zijn en aangeven wat je fantasieën / wensen zijn. De sfeer is goed, lekker verzorgd leuke spontane dame en de sex in diverse standjes was weer geweldig. Kan er lang op teren, De volgende keer een trio met Milou en scarlett. Milou dank je wel weer voor je geweldige service en ze geniet er zelf ook van, heerlijk,
groeten en tot de volgende keer.

di avond bij deze schoonheid geweest. Tweede keer en dan leer je elkaar beter kennen. Was zeer geslaagd uur weer. Ook hier kan je lekker jezelf zijn en aangeven wat je fantasieën / wensen zijn. De sfeer is goed, lekker verzorgd leuke spontane dame en de sex in diverse standjes was weer geweldig. Kan er lang op teren, De volgende keer een trio met Milou en scarlett. Milou dank je wel weer voor je geweldige service en ze geniet er zelf ook van, heerlijk,
groeten en tot de volgende keer.
Hoe oud schat je ze? Ziet Milou er jong uit? Thanks, P.

Ik kom al en tijdje bij RVP. Meerdere leuke dames gehad tot dat vorig jaar Voilet mijn vaste dame werd. Helaas stopte ze en was ik opzoek naar een andere dame waarmee ik een leuke klik kon opbouwen.
Begin dit jaar ontmoette ik Milou (ook op advies van de gastvrouw).
Met de eerste date was er al een enorm klik (ik had direct spijt dat ik maar een uurtje had geboekt). Ik zal jullie details besparen maar het is echt een topper (sluit me volledig aan bij de overige reviews)

Normaliter bezoek ik 1x per maand/per 2 maanden rvp. Maar sinds dat ik bij Milou kom kom ik er 2x per maand.
En zo ook voor morgen direct gereserveerd =)

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Milou is supervriendelijk en lief. Ze stelt je meteen op je gemak. Ik zal de details hier besparen, maar één ding is zeker: ik kan niet wachten om na de vakantie weer bij haar terug te komen 😊

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Di avond weer bij deze schoonheid geweest, had een trio gewild met Milou en Scarlett helaas was Scarlet toen niet werkzaam, dus een uur met Milou.
Lekker genoten, bij gekletst en uiteraard lekker sex, ik ga niet zeggen wat ik allemaal gedaan heb maar het was weer 1 groot feest!.
Dank je wel Milou en de volgende keer een trio en daarna nog wat zaken uit proberen wat we besproken hebben. Je bent een topper!
Dank je wel weer voor de goede service.

Afgelopen week leek het me leuk weer eens met een andere dame af te spreken. Inmiddels heb ik goede ervaringen met Lindsey en Britt en Rendez-Vous Privé vind ik gewoon een ontzettend fijn privéhuis, dus ben ik maar eens door de recensies op deze site heen gegaan en gekeken welke dames er aanwezig zouden zijn.

Al staat er maar één foto op de site van RVP, samen met de recensies hier viel mijn oog als snel op Milou. Aan de telefoon nog even even advies gevraagd en ook de gastvrouw beaamde dat het met Milou wel goed zou zitten.

Om teleurstelling te voorkomen direct een afspraak gemaakt voor een uur, want er was gelukkig laat op de avond nog een plekje vrij.

Aangekomen bij RVP werd ik weer uiterst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en mocht ik plaatsnemen in de huiskamer. Na even wachten kwam Milou aangelopen om mij op te halen.

Na de financiële afwikkeling liep ze me voor naar kamer 8, wat overigens een prima kamer is, al vind ik zelf een kamer met douche wel prettiger. Deze kamer heeft een prachtig bad, maar daar ben ik zelf geen fan van.

Maar ik kom natuurlijk niet voor de kamer, ik kom voor Milou en mijn eerste interne reactie was "wat een ontzettend mooie meid is dat!". Ja Milou is echt een plaatje. Mooi figuur, knap gezicht, alles mooi in proporties en heel sociaal.

Zoals gewoonlijk begon ik met mezelf even voor te stellen, zodat ze een beetje weet wie ze in de kamer heeft. Dat breekt het ijs altijd wel, want het is zo'n eerste keer toch altijd een beetje aftasten.

Maar Milou praat makkelijk en zelf mag ik ook graag een praatje maken, dus de tijd vloog voorbij en het werd hoog tijd dat ik mezelf even ging opfrissen. Afgesproken om als extra pzc af te nemen en Milou hielp even mij bij de wasbak om mij te wassen, wat ik altijd wel erg kan waarderen. Zelf noemde ze het protocol en dat lijkt me een prima protocol om te volgen.

Eenmaal op bed begonnen we elkaar een beetje te strelen en volgde wat zoentjes over en weer. Tongzoenen een beetje terughoudend, met het puntje van haar tong, maar dat kan ik juist wel waarderen. En zeker voor een eerste date is dat ook prima.

Ze had haar lingerie nog aan en dat vond ik eigenlijk wel sexy, echt een prachtig setje wat haar "belachelijk goed" stond :love: "Zal ik je pijpen vroeg ze", daar had ik wel zin in natuurlijk. Ze gaf me een prima blowjob, afwisselend, lekker rustig, helemaal afgestemd op mijn wensen.

Even later werd het condoom erbij gepakt, zodat ze lekker bovenop me kon gaan zitten. Ja dat is echt genieten hoor, kijkend naar zo'n prachtige meid. Ik vroeg of haar bh uit mocht en daar kwamen twee prachtige borsten tevoorschijn. En terwijl ze lekker op en neer ging, kon ik rustig met haar borsten spelen.

De vraag of ze zich ook laat likken werd bevestigend beantwoord, dus via wat kusjes over haar lichaam eindigde ik bij haar lekkere frisse poes. Een poes met een verrassing, want ze heeft daar een piercing. Best even wennen zeg ik eerlijk, maar niet de eerste keer dat ik het mee maak en het heeft ook wel iets.

Tijd om nog even intiem te gaan, ze lag al op haar rug dus begonnen in missio en uiteindelijk over op doggy. Tijdens doggy kon ik heerlijk genieten van haar prachtige billen en er was dan ook niet veel meer nodig om uiteindelijk tot een hoogtepunt te komen.

RVP scoort goed, 3 uit 3 op de teller. Ik heb genoten van Milou. Ze is prachtig, vriendelijk, sociaal en ik zou haar omschrijven als "een free spirit". Één klein puntje van kritiek, maar dat is ook wel een beetje mijn eigen schuld. De date was laat op de avond en ik merkte dat ze best wel moe was. Aan de inzet lag het niet, maar ze was af en toe aan het gapen. Dat kwam bij vlagen een beetje ongeïnteresseerd over, maar na een lange dag kan ik daar ook wel begrip voor opbrengen.

Ze vroeg nog of ik wel eens een trio had gedaan en noemde daarbij de naam van Lindsey. Als je mijn recensies leest weet je dat ik Lindsey ook echt een topper vind, dus wie weet moet ik dat dan toch maar eens van mijn bucket list af gaan strepen. Een keer zeg ik bewust, want of ik die twee dames aan kan, ik weet het nog niet 😅

Dankjewel Milou, ik heb het erg naar mijn zin gehad met je 😘

Terug
Bovenaan Onderaan