Recensie Mimi, Dendermonde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Seven

Newbie
13
21/11/22
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/im-here-to-make-com-true-your-fantasy.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)

Deze middag langs geweest bij deze dame die adverteert op RL waarschijnlijk onder verschillende profielen.
Sms verliep vrij vlot maar wel in het engels. Eenmaal aangekomen werkte de bel niet. Ongeveer een 10 tal minuten op straat staan wachten, Aangezien het in het centrum van Dendermonde is en het nogal een vrij drukke straat is, voelde ik me wel een beetje ongemakkelijk. Eindelijk kwam ze naar beneden om open te doen. Naar de kamer, allebei ontkleden zonder weinig praat en steeds op haat telefoon aan het kijken. Betaald en het bed op. Weinig initiatief, beetje wrijven, aan haar borsten mocht ik niet komen, die waren te gevoelig zei ze. Geen kussen, laat staan tongzoenen wat wel in haar ad.staat. rubbertje erover en klaargepijpt. had het evengoed zelf kunnen doen. stond buiten na 20 min. 80 euro betaald. wat nog het meest irriteerde was dat ze met een loopneus zat en die steeds optrok. Weinig sensueel. Zelfs als de nood het hoogst is zien ze me daar niet meer.
 
Zeer slechte service. Je betaald 1u en na 25 min sta je al buiten. Haar aanraken magniet. Gaat steeds naar haar gsm en door het open raam kijken. Wegblijven !!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan