Recensie Mimi, Doubletstraat 75 k1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
223
02/07/21
277
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdagavond laat nog ff gaan wandelen en doordat het laat was en een doordeweekse dag was het lekker rustig. Ik had een aantal rondjes gelopen en op dit moment verkeer ik in een positie dat ik wat nieuws wil ontdekken en op 75,k1 staat al een geruime tijd een Zuid Amerikaanse dame van denk ik tussen de 35 en 40 jaar, klein van stuk en normaal figuur maar ietsjes naar de vollere kant toe met een b cup en altijd in een bodystocking. Ik dacht eerst dat ze een Oost eurepese was maar als ik langsliep dan hoorde ik Zuid Amerikaanse muziek. Vanavond probeerde ik haar aandacht te krijgen maar ook dit keer geen oog contact. Ik liep langs en dacht dan maak ik maar een praatje. En het ijs was gebroken, op bed beland en daar begon ze me ballen en mijn schacht te likken. Met een enorme passie deed ze dit. Na een tijdje vroeg ze wat ik verder wilde en ik gaf aan dat ze nog wel even door mocht gaan om daarna mij te berijden. Dit duurde toch wel redelijk lang waarna ik haar mocht stoten maar omdat ik niet echt topfit was kwamen we allebei op stoom omdat zei ook mee begon te bewegen. Dit was net datgene wat ik nodig had waardoor ik het condoom vulde.
Ik had dit niet verwacht, ik had meer het idee dat ik 50 euro zou verliezen omdat ik niet veel klanten bij haar naar binnen zie gaan.
Kortom Mimi is geen klokkijkster en is een goede gastvrouw die je het goed naar je zin maakt.
Herhalingsgevaar zit er dik in.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Zaterdagavond rondje doub gedaan en ff vanouds binnen gestapt bij Mimi. De service is nog steeds als hierboven geplaatst. Ik had nog geluk want ze gaat 2 weken ff ertussen uit. Ze staat momenteel wel op doub 16,k2.
 
Gisterenavond na een tijdje weer als vanouds een rondje gemaakt. Wat me opviel is dat het publiek wat volwassener was. Na wat rondjes gelopen gekozen voor Mimi. Ze staat nu in de avond op Doub 75,k1. Bij binnenkomst eerst het gebruikelijke geklaag over weinig klandizie daarna haar 50 gegeven waarna ik dacht van dat er toch niks verkeerds kon gaan en heb er nog 50 tegen aan gegooid. Vanavond was ze toch niet in de stemming op zich op bed beland met een lange blowjob en het daarbij gelaten. Op zich doet ze dat wel goed lekker mijn schacht onder handen nemen maar je voelde dat ze niet haar avond had. Ik had ook een beetje de shit erin want ik had genoeg dames gezien die ik ook wel een bezoekje zou willen brengen. Mimi was voor mijn een soort zekerheidje maar vanaf vandaag moet ik haar wegstrepen. Helaas zit er voor mijn geen herhalingsgevaar in na een aantal goede ervaringen misschien ben ik ook te snel uitgekeken op de dames als ik ze te vaak bezoek.

Met vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Klopt het dat je haar 2 x € 50,00 hebt betaald, of lees ik het niet goed.
Btw, ik heb gevraagd of de moderator het adres wil aanpassen naar Doubletstaat 75 k1
Dame heb ik overigens ook regelmatig gezien, ze heeft ook een tijd in de witte passage gezeten, wat mij op valt dat ze nauwelijks iets doet om klanten naar binnen te halen, ze zit ongeintresseerd op haar bed, naar haar telefoon te kijken.
 
Ik gaf haar eerst 50,- maar omdat ik al vaker bij haar kom dacht ik lekker relaxed geef haar nog een keer 50,-
Helemaal mee eens dat ze niet echt klanten naar binnen lokt maar ik vermoed dat ze een beetje onzeker is want ze heeft al een keer op 75,k1 gestaan en dan heeft ze de gordijntjes ietsjes gesloten maar binnen ontdooid ze. Je kan haar een beetje vergelijken met Bibiana in de stenen passage, als je voor zeker gaat maar helaas pakte dat gisteren anders uit.
 
Ik gaf haar eerst 50,- maar omdat ik al vaker bij haar kom dacht ik lekker relaxed geef haar nog een keer 50,-
Helemaal mee eens dat ze niet echt klanten naar binnen lokt maar ik vermoed dat ze een beetje onzeker is want ze heeft al een keer op 75,k1 gestaan en dan heeft ze de gordijntjes ietsjes gesloten maar binnen ontdooid ze. Je kan haar een beetje vergelijken met Bibiana in de stenen passage, als je voor zeker gaat maar helaas pakte dat gisteren anders uit.
Maar dan heb je best veel gegeven en weinig gekregen, ik had wel verwacht gezien je eerste recensie over haar, dat je dan flink verwend zou worden en dat ze goed haar best zou doen, want zo goed loopt het nou ook weer niet bij haar, zelfs op een zaterdagavond.
ik heb er ooit wel eens aan gedacht toen ik daar liep, om een praatje te maken met haar en eventueel bij haar naar binnen te gaan, maar het lijkt net als of ze niet geintresseerd is, vandaar dat het er nooit van is gekomen, op zich ziet ze er niet verkeerd uit, en inderdaad, ze heeft meer een Oost Europees uiterlijk dan een Dominicaans uiterlijk. Maar ik zag wel een keer toen ze in de witte passage stond dat ze sinaasappel billetjes had, allemaal putjes, als je begrijpt wat ik bedoel.
Bibiana, is een leuke meid, jammer dat ik thuis niet zo'n buurvrouw hebt, ze legt het voor mij alleen af, tegen de jonge meiden, Maar haar service is prima, stille wateren diepe gronde. daar moet ik bij haar altijd aan denken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan