Recensie Mimi, Egmond aan den Hoef 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HermanvanZ

Wandelaar
30
25/09/24
11
1
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5775583-mimi
Totale kosten (in euro)
100
Ik heb me voorgenomen om reviews te gaan plaatsen :). Voorheen ging ik altijd naar iemand met reviews en als mijn mening daar mee overheen kwam dan bevestigde ik dat niet met een eigen review. Vanaf nu wel dus, helemaal omdat Mimi nog geen review had. Gister contact gezocht met Julia (9659919) maar tijdens het appen begreep ik dat Julia terug is naar China en dat ze Mimi is. Dat blijft toch altijd een gezeik met die Chinese dames. Maar goed, prima gesprekje via de app, foto ontvangen en afgesproken voor vandaag om 9 uur 's ochtends. Ze ontvangt op één van de vele vakantieparkjes daar. Op zich prima locatie in een doodlopend straatje maar vraag me af of ze daar heel lang onopgemerkt blijft. Maar goed, Mimi deed vrolijk open. Of het echt de vrouw van de foto via de app was...ik weet het niet. Foto 5 op kinky lijkt het meest maar in het echt wel wat ouder gezicht. Ik schat haar ergens tussen de 45 en 50 jaar dus die info op kinky klopt wel. Ik vond het een leuke vrouw om te zien met een normaal figuur (klein buikje maar zeker niet dik). Binnen was het 30 graden en na een verplichte opfrisbeurt (inclusief doekjes) ben ik gaan liggen op het bed. Ze wou graag dat ik een uur bleef maar dat heb ik niet gedaan. De service was ok maar niets bijzonders. Ze doet zeker haar best. Alleen veel nepgekreun. Pijpen (zonder condoom) doet ze rustig en de balletjes worden uitgebreid gelikt. Daarna condoom erom en met doggy style begonnen. Lekker strak kutje en hij mag er toch de wortel in. Afgemaakt in missionaris. Kortom, het was ok en dus voor mij éénmalig. Ze spreekt een beetje Engels maar het meeste wat ze zei begreep ik niet echt. Dus mocht je voor een goed gesprek heen gaan....

Terug
Bovenaan Onderaan