WHEM Mimi Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Floepert26

Vaste klant
175
07/08/21
43
2
Foto's zien er top uit, reviews op kinky ook. Kon hier nog niks vinden, maar kan me niet voorstellen dat ze hier niet bekend is.

 
Deze dame is ook lekker. Prachtig klein lichaam, zachte huid, mooie borsten en heerlijk kutje om naar te kijken. Ze kleedde zich uit en stond naakt voor het open raam. Een uitzicht, mooier dan alle foto's die er op kinky staan. Ze lacht, is vriendelijk en stelt zich passief op. Dat is niet voor iedereen gemakkelijk. Ik heb gewoon initiatief genomen en ze liet zich lekker gaan. Bij het tongen en daarna het beffen zag ik haar kutje opzwellen. Mijn pik glibberde soepeltjes naar binnen in haar natte kutje. Terwijl wij lagen te tongen heb ik mijn zaad naar binnen geschoten. Deels spoot ik mijn sperma op haar schaamlippen en heb ik alsnog met mijn pik weer naar binnen geneukt.
Deze actie was 4 september en dus rond het moment dat ook Tracer76 van het NZC forum er was. Inmiddels ben ik getest en ben schoon. Ook Mimi zegt geen klachten te hebben. Misschien heb ik geluk gehad? Of was het om Mimi in een negatief daglicht te stellen? Hoe dan ook, neuken zonder condoom is gewoon altijd een risico. Je kan een SOA oplopen, bij elke dame die het zonder condoom doet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan