Minder dvp bezoeken door kortingen op Black Friday (eind nov)?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
beroep. Maar gemeenten ( op nog geen 10 na ) hangen daar een vergunnning aan als je dat vanuit een huis doet. Die krijg je niet.
Dus ben je vervolgens illegaal bezig in een legaal beroep.
Dat heet het Nederlandse poldermodel
Ofwel struisvogel politiek. Doen alsof je gek bent als het hun uitkomt.
Zoiets als legale koffieshops, legaal aan de voorkant en illegaal binnen aan de achterkant. Zolang het geld op levert en niemand heeft last of klaagt kan dit jaren goedgaan. Totdat een overijverige nieuw burgervader andere plannen heeft.
Carpe Diem.

Ja en ze verhogen de boel gewoon flink en dan 39% of 45% korting en dan koop je t voor dezelfde prijs ongeveer als in de zomer 😂 beste om dvps te bezoeken, daar blijven de prijzen tenminste stabiel

Kijk priveontvangst is zeker risicovoller dan de raambuurten, dat is een feit durf ik te zeggen, en uit alle onderzoeken blijkt gewoon dat raambuurten de beste plek zijn voor dvps, vanwege de beveiliging, gezelligheid enz. Maar als je als dvp liever vanuit huis werkt, dan is dat toch prima? Bovendien gaat het hier om black friday in dit topic. Ik snap wel dat priveontvangst duurder is want ze moeten zelf veel regelen nu: marketing, beveiliging, spullen, water gas en licht. Mijn ervaring met priveontvangst is toch dat je betere service krijgt, en mn theorie is dat dat komt doordat de dvps niets hoeven af te staan, en dan werk je meer voor jezelf. Maar er is zeker een andere kant van priveontvangst en dat is toch de gevaarlijke zijde bij foute klanten of als klant meer risico's loopt als er iets misgaat, bij een privehuis kan je tenminste naar de eigenaresse gaan. Aan alles heb je 2 kanten en niets is beter dan de ander, het hangt volledig af van de context van de situatie.

Zelf wissel ik tegenwoordig af, lekker raambuurten voor de snelle wip en om mn bodycount te verhogen en als ik echt GFE seks wil waar je weken mee kunt doen= priveontvangst/ privehuis of Coco van doublet want in doublet levert zij die service en is ze mn type. Heb die Cassandra nog gezien in geleen maar zij was mn type niet.

Kijk priveontvangst is zeker risicovoller dan de raambuurten, dat is een feit durf ik te zeggen, en uit alle onderzoeken blijkt gewoon dat raambuurten de beste plek zijn voor dvps, vanwege de beveiliging, gezelligheid enz. Maar als je als dvp liever vanuit huis werkt, dan is dat toch prima?
De raambuurten zijn beter. Helaas willen gemeentes af van de raambuurten. In Amsterdam is al een groot deel gesloten. In Den Haag willen ze er al jaren vanaf. Zo zijn er nog meer plaatsen die het liever kwijt dan rijk zijn. Ook willen ze geen clubs hebben.

Gouda Privé is er een goed voorbeeld van. De gemeente wilde er vanaf en kon er niet vanaf komen. Nadat de eigenaar ermee gestopt was (geen idee de reden, ik hoorde iets over overlijden maar dat weet ik niet) verviel automatisch de vergunning. De gemeente wilde geen nieuwe vergunning afgeven dus moest de boel sluiten. En tada, toen zag je op kinky in en rond Gouda het aantal prive ontvangst omhoog schieten wat volledig onvergund (dus illegaal) is.

Ik spreek met nogal eens wat dames en best wel wat willen achter de ramen werken of een club, maar doordat ze de papieren niet hebben is dat onmogelijk. Die zijn dus volledig aangewezen op het illegale circuit. De wil van best wel wat dames is er, maar de wetgeving houdt het tegen. Het is letterlijk een jaren traject om naar legaal te kunnen gaan als je de papieren niet hebt.

Hahaha nee broeder ik bedoelde gewone winkels zoals de bever of de mediamarkt. Tijdens black friday kun je vaak materialistische items goedkoper kopen, althans dat is t idee maar we worden gewoon genept door al die bedrijven
Ze verhogen eerst alle prijzen rond augustus en gooien het dan in de aanbieding voor dezelfde prijs (of meer) als het was voor de zomer

Terug
Bovenaan Onderaan