Recensie Mindy, Le Grand, Zundert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.228
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik buiten ging zitten zat er ook een dame waar ik al snel mijn oog op liet vallen. De NL MILF Mindy. Ze heeft donkerblond lang krullend haar. Naar haar toe gelopen en eerst een praatje gemaakt. Daarna de kamer opgezocht en een spetterende date met haar beleefd. De vonken vlogen ervan af. Wat een passievolle vrouw is dit! Later op de avond zocht ze nog even mijn gezelschap op.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mindy is 40 jaar en rekent €100/30 en €150 per 60 minuten. Dat is inclusief tongzoenen. Voor PZC moet €50 worden bijbetaald.
Slanke Nederlandse dame met halflang krullend haar. De beer waar ik mee gesproken had schatte haar 32. Ik 35, maar ze vertelde 40 te zijn. Ze is geen stunner en de huid in haar gezicht is niet helemaal gaaf, maar ze ziet er goed uit, zoals gezegd, jonger dan haar leeftijd met een mooi slank postuur. Toen haar sexy jurkje uit was, bleken haar borsten (natuurlijke B cup) wel wat te hangen, maar gelukkig geen theezakjes te zijn. En haar buik verraadde wel haar leeftijd. Mindy begon de kamer meteen met heerlijke TZ. Na 5 minuten vertelde ik haar al dat we de kamer een uur zouden maken, zodat we heerlijk rustig aan konden doen. Na wat met haar clit gespeeld te hebben haar gevraagd te beginnen met pijpen. Dat ging met condoom en dat werd een prima blowjob. Beter dan Samira. Na een tijd over gegaan naar 69 en op de vraag of ze een vinger naar binnen wilde kwam het antwoord "graag". Ze begon te kreunen en trillen en ook hier vloeiden de kutsappen na een tijdje. Na haar orgasme overgegaan tot neuken in lepeltje lepeltje. Ook hier weer het nodige gekreun. Nadat ik klaargekomen was laten we even uit te hijgen. Mijn jongeheer was slap geworden, maar werd snel weer stijf. Ik vroeg haar of ze wilde dat ik hem eruit haalde maar het antwoord was "hij voelt wel lekker". Dus ik begon haar weer langzaam te neuken en toen weer sneller. Mindy kreunde hevig en genoot zicht- en hoorbaar. Mijn jongeheer werkte goed mee. De dame bleek "naturgeil" te zijn zoals de Duitsers zo mooi zeggen. Na weer flink doorneuken wilde ze ook nog gebeft worden. Weer met vinger in haar grotje volgden meerdere orgasmes. En toen was het uur om. De douche boven is echt spekglad. Badslippers aanhouden is mijn advies. De douches werken perfect en geven een mooie straal warm water, waarbij je niet steeds hoeft te drukken. Mindy heeft nog lekker mijn rug ingesopt.
Kortom een aanrader voor een lekkere geile kamer!
 
Mijn ervaring was ook super leuk, gezellig eb fijn met deze dame... tijd vliegt voorbij...

Is idd wat ouder dan je haar inschat, niet meer super strak in der vel maar wel zeer gevoelig van onder en komt makkelijk meerdere keren klaar ...

Enig nadeel : haar onderkantje ruikt VERRE VAN FRIS ( zure karnemelk ) daarom ook niet met mijn "neus in het gras en kin in de sloot " gezeten #ajbwib
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week tijdens een bezoek aan deze club met Mindy gehamerd. Fijn dat er ook Nederlandse dames werken. Een paar bezoeken terug nog een Nederlandse en Belgische gesproken maar toen niet mee gekamerd.
Mindy is een pracht vrouw. Sexy en zelf verzekerde uitstraling. Niets arrogants. De date was heerlijk. Geweldige pijp beurt die erg plagend was. Daarna heerlijk haar gelikt. Neuken in verschillende standjes. Iemand schreef hierboven naturgeil maar dat is ze zeker. Ze gaat mee op in het spel. Heerlijk in doggy klaar gekomen. Lekker uitzicht op mooie billen.
Een aanrader en ik zal haar bij een volgend bezoek zeker weer mee vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan