Recensie Minoe, Duffel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roeperke

Wandelaar
57
24/02/22
39
12
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/minoe/
Totale kosten (in euro)
000
Zondag ll. afspraak gemaakt via whatsap met Kitty. Zo noemde ze toen, nu blijkbaar al Minoe...
Ze ontvangt privé in Duffel en je kan alles met haar doen voor 60 €. Haar lichaam is volledig voor u, stuurde ze me.
Daar aangekomen viel me de staat van de woning al op, een camera met tape op de deur gekleefd, een deurbel eveneens met tape gekleefd en viel bijna achterover als de deur openging... Kwart draai links en terug naar huis... Sorry, voor de beschrijving: oude afgeleefde dame, ruim boven de 60, totaal onverzorgd uiterlijk, borsten die bijna tot aan de navel reiken.
Er is maar 1 goede raad: wegblijven of omdraaien.
Had het eigenlijk moeten weten maar goed dat ik mijn euro's heb gespaard en niet op haar voorstel ben ingegaan.

Zondag ll. afspraak gemaakt via whatsap met Kitty. Zo noemde ze toen, nu blijkbaar al Minoe...
Ze ontvangt privé in Duffel en je kan alles met haar doen voor 60 €. Haar lichaam is volledig voor u, stuurde ze me.
Daar aangekomen viel me de staat van de woning al op, een camera met tape op de deur gekleefd, een deurbel eveneens met tape gekleefd en viel bijna achterover als de deur openging... Kwart draai links en terug naar huis... Sorry, voor de beschrijving: oude afgeleefde dame, ruim boven de 60, totaal onverzorgd uiterlijk, borsten die bijna tot aan de navel reiken.
Er is maar 1 goede raad: wegblijven of omdraaien.
Had het eigenlijk moeten weten maar goed dat ik mijn euro's heb gespaard en niet op haar voorstel ben ingegaan.

ik kan u alleen maar bijstaan het is de vrouw van katwiezel het vroegere jeugd serie die het kent onder ons echt i normaal daar kom je ziek buiten en raad geef ik er bij soms durft ze instant vragen ni doen u geld ook is kwijt dan weet ze van niks

Terug
Bovenaan Onderaan