- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/minoe/
- Totale kosten (in euro)
- 000
Zondag ll. afspraak gemaakt via whatsap met Kitty. Zo noemde ze toen, nu blijkbaar al Minoe...
Ze ontvangt privé in Duffel en je kan alles met haar doen voor 60 €. Haar lichaam is volledig voor u, stuurde ze me.
Daar aangekomen viel me de staat van de woning al op, een camera met tape op de deur gekleefd, een deurbel eveneens met tape gekleefd en viel bijna achterover als de deur openging... Kwart draai links en terug naar huis... Sorry, voor de beschrijving: oude afgeleefde dame, ruim boven de 60, totaal onverzorgd uiterlijk, borsten die bijna tot aan de navel reiken.
Er is maar 1 goede raad: wegblijven of omdraaien.
Had het eigenlijk moeten weten maar goed dat ik mijn euro's heb gespaard en niet op haar voorstel ben ingegaan.
www.redlights.be
Ze ontvangt privé in Duffel en je kan alles met haar doen voor 60 €. Haar lichaam is volledig voor u, stuurde ze me.
Daar aangekomen viel me de staat van de woning al op, een camera met tape op de deur gekleefd, een deurbel eveneens met tape gekleefd en viel bijna achterover als de deur openging... Kwart draai links en terug naar huis... Sorry, voor de beschrijving: oude afgeleefde dame, ruim boven de 60, totaal onverzorgd uiterlijk, borsten die bijna tot aan de navel reiken.
Er is maar 1 goede raad: wegblijven of omdraaien.
Had het eigenlijk moeten weten maar goed dat ik mijn euro's heb gespaard en niet op haar voorstel ben ingegaan.

Minoe (57 jaar)
Het profiel van Minoe (57 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32467794573.