Recensie Mint, Dokkeaw, Zwevegem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Trailme

Vaste klant
121
04/11/21
33
3
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kortrijkdokkeawthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een paar weken geleden overdag ook eens bij Mint geweest.
Het is een al wat oudere dame, wat je vooral aan haar gezicht ziet. Ze heeft nog wel een slank lichaam, maar toch wel wat rimpeltjes en rolletjes rond de buik.
Ze nam haar tijd om het geld weg te brengen. Douchen vooraf of achteraf, beiden kan niet (meer).
Na het wasje met het teiltje (waarvan ik hoop dat het vers water en washandje was en niet gebruikt voor mijn voorganger), mocht ik op mijn buik gaan liggen en begon ze de benen te masseren. Op die benen bleef ze behoorlijk lang hangen, ook al had ik aangegeven dat ik rug en schouders belangrijker vond.
Uiteindelijk viel de heel massage samen te vatten als matig. Op het einde was er nog even wat B2B, waarbij ze haar borsten wel lekker inzette (ze heeft wel mooie borsten).
Je mag haar ook overal aanraken (not inside).
Omdat het al lang geleden was, ging ik in op haar voorstel om te pijpen en te beffen tegen een meerprijs van €50. Ik vroeg nog eens expliciet dat het pijpen zonder condoom was.
Na de betaling, heeft ze al bij alles bij elkaar denk ik 10 seconden mijn pik in haar mond gehad. Telkens als ik er op wees, begon ze weer, om nog geen 2 seconden later verder te doen met de handen. Zo ben ik dan toch klaargekomen, maar voor €50 verwacht ik toch meer dan dit.
Helaas de zoveelste in het rijtje die ons als een easy Bancontact ziet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan